Rätt att ha sex med sina barn?
Är det rätt eller fel om föräldrar har sex med sina barn? Ja, frivilligt från båda håll då, så klart! För man är väl ingen anhängare av våldtäkt
Barnen är myndiga och älskar sina föräldrar och föräldrarna älskar sina barn också.
Så varför vore det fel om de hade sex med varandra?
Ingen kärlek är väl ful eller fel?
All kärlek är väl vacker?!
Pappa Olle älskar sin lilla dotter Sara. Och har alltid känt denna kärleken till sin dotter Sara men varit mogen sin kärlek och väntat på henne tills hon blivit myndig.
Sara är nu 18 år och älskar sin pappa på samma sätt, nu kan de äntligen förenas kroppsligt i denna kärleken som de båda känner för varandra.
Rätt eller fel att pappa Olle och hans dotter Sara har sex med varandra?
SJÄLVKLART skyddar de sig! För det är inte barn med varandra de främst vill ha, utan bara att få ge utlopp för sin ömsesidiga kärlek...
Rätt eller fel? Och ska de straffas för denna kärlek de har med varandra? Ja, som då denne far och hans dotter har gjort och ytterligare riskerar att göra: www.dagen.se/dagen/article.aspx
Rider på "Incestvågen" som sköljer över FL just nu, därav denna min tråd.
Här är den tråd som inspirerade mig: www.familjeliv.se/Forum-5-74/m51206917.html
Var SÅ många där som försvarade sex mellan syskon så jag tänkte spränga ytterligare tabun(?)med denna min tråd genom att gå steget längre(?)och anse att dylik kärlek mellan föräldrar och barn inte heller då är fel? Eller ens ful?!
Eller?