• Mamma060812

Meizitang - Botanical Soft-Gel Perfect Slimming Capsules

Är det nån som har testat dessa piller ???

Finns här: www.superslim.se - Gå på Instant Slim Slimming så ligger dom först där.

• Svar på tråden Meizitang - Botanical Soft-Gel Perfect Slimming Capsules
  • juliamaca

Hej Mamma Cia!!
    meizitang är bra jag har tat de 4 dagar och jag känner att det fungerar bra men man måste dricka mycket vatten..vi få se hur det går om en eller två veckor när jag ska väga mig..

• Mamma060812
    juliamaca skrev 2010-03-24 21:40:34 följande:
    Hej Mamma Cia!!meizitang är bra jag har tat de 4 dagar och jag känner att det fungerar bra men man måste dricka mycket vatten..vi få se hur det går om en eller två veckor när jag ska väga mig..
    Har ätit dom i 3v nu & dom funkar alldeles utmärkt ! Super måse jag säga !!
  • juliamaca

Hej var köpte du meizitang??

• Häxaväxa
    Mamma Cia skrev 2010-03-26 09:33:01 följande:
    Har ätit dom i 3v nu & dom funkar alldeles utmärkt ! Super måse jag säga !!
    Måste bara fråga hur mkt har du gått ner på dessa tre veckor?
    Och hur mkt är det i sådana fall kapslarna förtjänst?Jag menar har du samtidigt ändrat kost?
  • Mamma060812
    Häxaväxa skrev 2010-04-05 16:40:34 följande:
    Måste bara fråga hur mkt har du gått ner på dessa tre veckor? Och hur mkt är det i sådana fall kapslarna förtjänst?Jag menar har du samtidigt ändrat kost?
    3,3 Kg

Det jag vunnit mest på är att jag intehar samma sug längre, jag är en godisråtta av värsta sort i vanliga fall, men nu är jag inte lika sugen.

Tar inte heller lika mycket mat som innan
  • Emma23

Hej

Är denna Meizitang Botanical Slimming urindrivande ?

Vissa produkter kissar man av.

Jätte tacksam för svar

Behöver veta

• Eazy

Puffar trots gammal tråd!
    Är nyfiken på hur det gått för er som tagit pillerna?

• synoptisk

Hej!
    Gammal tråd yes i know men försöker endå :) Har ätit dessa för ca 1 1/2 år sen med goda resultat. Och skulle vilja börja igen men hittar inget/ingen som säljer i Sverige :( så chansar nu. Är denna hotmailadress fortfarande aktuell??? Nån som vet? 

• eel52

gammal tråd  !!   men undrar  ändå om någon vet  var  man får tag på dessa  ??

Svar på tråden Meizitang - Botanical Soft-Gel Perfect Slimming Capsules