• Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6
  • Blond tjej

Jag har en ganska jobbig tid framför mig för jag ska påbörja en cancer behandling under våren.

Nandez och spöke: Det var skönt att komma hem 

• RaYzLeR

Jag har en kompis hemma hos mig

Vad har du?

Blond tjej: Det var jättetråkigt att höra. Hoppas att du kan bli frisk ifrån cancern.

• Blond tjej

Jag har haft en trevlig rumskamrat på sjukhuset .

Vad har du?

RaYzLe­R: Tack för omtanken. Läkaren tror att det ska gå bra för tumören är inte så stor 

• RaYzLeR

Jag har haft en kompis på besök idag med

Vad har du?

Blond tjej: Vad bra att den inte var så stor, men jobbigt med behandling kan jag tänka mig.

• Nandez

Jag har fullt upp med OS

Vad har du?

Blond: Tråkigt att höra, det kommer att gå bra

• Blond tjej

Jag har städat idag

Vad har du?

RaYzLe­R: Tack för omtanken. Vi får se hur dom kommer att behandla den och jag tror att det kommer att gå bra för jag är ju relativt ung och jag har bra läkkött.
    Nandez: Tack för omtanken. Jag tror också att det kommer at gå bra för jag är ju relativt ung och jag mår okej  

• spöke

Jag har blivit förkyld. 

Vad har du?

Blond: Tänker på dig och hoppas att din behandling framöver kommer att gå bra. Kram!

• Blond tjej

Jag har fått sätta några element för värmepumpen pallar inte med att värma upp huset nu när det är så kalla nätter 

Vad har du?

spöke: Tack för omtanken. Jag ska in på första kontrollen slutet på den här månaden så nu är det på gång att jag ska få hjälp 

• Blond tjej

Jag har tights under mina mjukisbyxor 

Vad har du?

spöke och Nandez: Nu är det mycket på g för nu jag har fått två tider till denna månad efter som två personer hade lämnat återbudGlad 

Svar på tråden Vad har du? tråd nr 6