• Camarogirl

Äntligen barnbesked!

Det har varit en vansinnigt jobbig tid och vi, liksom vår omgivning, hade näst intill gett upp hoppet när vi lämnade in ansökan om att starta en tredje hemutredning för nån vecka sen.

Tre dagar senare ringde BFA och talade om att vi hade en liten son som väntade på oss en bit från Bratislava! Vi hade väntat oss en fyraåring, men det visade sig att vi bara missat EN enda av kottens födelsedagar, han kommer fylla två här hemma! Kunde aldrig tro att vi skulle få en så liten en! Och så söt sen...!

Vi har fortfarande inte fattat att det faktiskt är så, jag ser bilderna vi fått, kärran vi köpt, kläderna som ligger här och väntar, men det går inte riktigt in ändå... Kan fortfarande komma på mig själv med att undra "om det blir idag hon ringer"...

Jag har också insett vilka goa människor vi faktiskt har runt oss! Vi jobbar på samma företag, och flera arbetskamrater började gråta när de fick veta! Vi har blivit så gratulerade att de som fått biologiska barn inte kommer i  närheten... Vi var nog förra veckans happening i samhället där vi jobbar!

Sånt värmer verkligen, och kommer hjälpa oss under resten av väntan fram tills vi nu får åka iväg till kotten om några månader! Vi är så glada, fast vi inte fattat att det är sant...

Min goegrabb väntar i Slovakien!
  • Svar på tråden Äntligen barnbesked!
  • Ethi

Åh, vilken härlig läsning! GRATTIS till er lilla son!!!

• verbena

GRATTIS ! Åh så härligt för er.Kommer ihåg känslan ,vår son är oxå därifrån.

Ca 10 mil från Bratislava.Ta inte med er för mycket bara,som vi gjorde.Vi fick både kläder och leksaker med oss hem,bilen var fullproppad hem;)

LYCKA TILL OCH ÅTERIGEN ETT STORT GRATTIS

• galnevale

Grattis!!
    är inte adoptivförälder men älskar att läsa här inne om när ni fått barnbesked. Faktiskt roligare än "vanliga" födslar om jag får säga så. glädjen är ju så total!

Kul att få ha 2 års kalas längre fram då {#lang_emotions_wink} har haft ett och får ett till i december. härlig ålder

• brawny

Ooohh, vad underbart! Snart är ni 3.

• Ung singel

Stort grattis även från mig!:)

• mammamys06

Grattis!

Lycklig nybliven tvåbarnsmamma!
  • Camarogirl

Vill bara säga tack för alla glada grattis inlägg! Så underbart roligt! Sitter här med en hög papper som ska till kommunen, läkarrapport och reseinformation och fattar fortfarande inte att vi verkligen fått barnbesked...

Vi är mitt i en flytt och jätterenovering, då vi ska ta över makens föräldrahem, och i natt ska vi sova första natten i "nya" huset. (På golvet i storarummet... ) Nu kanske det kan gå lite fortare att få vårt sovrum och kottens rum färdigt då man slipper avbryta renoverandet för att "åka hem" varje kväll!

Än en gång, tack för alla gratulationer! Blir så glad! I synnerhet som jag inte själv varit så aktiv på FL på sistone... Önskar er alla en fin helg!

Min goegrabb väntar i Slovakien!
  • Längtande mamma

Åååh så underbart!

Ett STORT jättegrattis till hela familjen!
  • Osiris75

jätte grattis till er och er son!!!!

lycka till med allt ♥

/c

• JAG är BÄST

Nämen,,vad har jag missat här då?

Ett stort jäkla fett GRATTIS TS till sonen{#lang_emotions_flower}

Har som funderat lite,,om det inte var dags för er snart,,å så har ni fått bb

Svar på tråden Äntligen barnbesked!