• Michaela25

Ok att fyllekissa med främlingar?

Ibland måste man ju som bekant sätta sig någonstans och tömma blåsan när man är ute och festar. När jag och en kompis behövde kissa i helgen var köerna skitlånga på krogen. Vi bestämde oss att gå iväg till en bakgata och kissa där.

När vi kom dit upptäckte vi att där redan var någon som kissade bakom de soptunnor man brukar sätta oss bakom. Vi gick ändå dit brevid de två tjejerna som satt där och kissade, hukade bredvid dem och började högtrycktskissa, oh vi var väldigt kissnödiga.

Är det att genera de som redan satt där att sätta sig bredvid dem , borde vi väntat tills de kissat klart?

• Svar på tråden Ok att fyllekissa med främlingar?
  • luckyme83

ähh jag hade gjort likadant ! =)

• smah

Det beror väl på om främlingarna tycker det är ok haha vad spelar det för roll vem man kissar med sålänge alla är bekväma med situationen? :P

• blommanigbg

Nej. Det är inte ok att fyllekissa på en gata inne i stan. Varken med eller utan främlingar.. Tänk på de som bor där.

• Michaela25
    smah skrev 2010-03-09 19:57:40 följande:
    Det beror väl på om främlingarna tycker det är ok haha vad spelar det för roll vem man kissar med sålänge alla är bekväma med situationen? :P
    Det kan ju vara så att det kan vara pinsamt att bli påkommen av nån man inte känner när man sitter och kissar på en bakgata där det ju egentligen inte är ok att kissa. Man sätter ju sig bakom några soptunnor just för att man inte vill bli upptäckt. Vet faktiskt inte om de tyckte det var ok jag slängde bara ner byxorna, hukade och började kissa.

hade du tyckt det var ok om du suttit där?
  • och

Vet inte hur många gånger jag har läst det här inlägget, i lite olika varianter. Har du inte fått svar på alla dina frågor redan?

• smah
    Michaela25 skrev 2010-03-09 20:11:13 följande:
    Det kan ju vara så att det kan vara pinsamt att bli påkommen av nån man inte känner när man sitter och kissar på en bakgata där det ju egentligen inte är ok att kissa. Man sätter ju sig bakom några soptunnor just för att man inte vill bli upptäckt. Vet faktiskt inte om de tyckte det var ok jag slängde bara ner byxorna, hukade och började kissa. hade du tyckt det var ok om du suttit där?
    Jag hade inte brytt mig, speciellt inte om jag var full hehe:P
  • Sofiero

Helre att nån kommer som är där i samma ärende än t.ex. farbror blå med en böteslapp på 800 i näven...
    Och som smah säger, är man full så bryr man sej säkerligen inte, man försöker nog snarare att bli polare där för en stund! :)

• Reglementet

Jag tycker fortfarande du ska använda blöja.

• 010306

hade jag varit i det stadiet att jag suttit där hade jag inte brytt mej om nån mer kissade där X)

Svar på tråden Ok att fyllekissa med främlingar?