• Freiya

Bästa lekpalatset i Göteborg?

Hej hej!
    Jag tänkte åka ut med ungarna nån dag nu och besöka ett av lekpalatsen som finns i Göteborg. Barnen är snart 4 år och 1,5 år.
    Men det finns ju så många!
    Har varit på lek och buslandet på backaplan och det var roligt, men lillebror är lite för liten för de där stora grejerna där, samtidigt som jag kan tycka att stora tjejen är för stor för babyhörnan!

Vilkel lekpalats tycker ni är bäst och varför? För barn i ungefär samma ålder som mina, då, helst :)

Jag har kikat lite på Önskeleken i frölunda och lekpalatset i Kållered. är de nåt att ha?

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Svar på tråden Bästa lekpalatset i Göteborg?
  • Freiya

nu då?

• KarinN80

Vi har alltid varit på Bushuset när stora pojken var mindre. Nu är han 5 o har tröttnat på de.

Nala 030620, Wiktor 050224, Arvid 080116
  • Mamma 04 och 06

Lekpalatset i Kållered är mindre än det i Mölndal vid Ica Maxi, men det har varit populärt hos mina killar, eftersom de inte har vetat om något annat . De är 3 och 5 år. Nu börjar det bli "för smått" för 5-åringen. Ofta väldigt lite folk på vardagarna. Finns korv med bröd och pannkakor att köpa billigt.

• Freiya

tack för svaren!

nån idag som har nåt att bidra med?

• UFS

Skulle också rekommendera lekstan i Sisjön.

• Freiya

Ja, Lekstan verkade bra! kanske skulle slå till på det då :)

• ditte132

Gör det, barnen kommer ha jättekul där.

• Freiya
    ditte132 skrev 2010-03-12 19:48:10 följande:
    Gör det, barnen kommer ha jättekul där.
    ja det får de säkert. Om inte annat har jag provat det och kan testa ett annat ställe nästa gång om vi inte gillar det :)
Svar på tråden Bästa lekpalatset i Göteborg?