• Fasaneberg

Bästa kärlekshistorien!

Hej!

Frilansjournalist söker bra kärlekshistorier att skriva om. Har du varit med om en sådan eller vet du någon annan som har varit det? Gammal som ung, det går bra vilket som.
    Jag arbetar för seriösa tidningar och du får såklart läsa texten innan publicering så att det inte blir några sakfel eller missförstånd.
    Kontaktinformation finns på min hemsida www.fasaneberg.se.

Med vänlig hälsning,
    Karin

• Svar på tråden Bästa kärlekshistorien!
  • Lololo

min o min sambos histora är ganska unik, var ihop för 15 år sedan han flyttade til usa o ja till skåne, sen träffades vi igen för 2 år sedan . nu bor vi  ihop o väntar barn.

• Neea

Hej! Jag och min sambo träffades den 2 september-06 utanför en bankomat. Bytte nummer, sågs igen dagen efter. Den 16 septeber blev vi tillsammans. Idag bor vi i en fin bostadsrätt, har fina förlovningsringar och väntar vårt första barn tillsammans :)

• Freyla

Jag och min sambo träffades på internet. Vi hade kontakt i över ett halvår innan vi träffades. Meningen var att jag skulle hälsa på honom över helgen men det blev en helg som har varat i fem år i höst. Jag åkte bara hem 157 mil för att hämta mina saker

Svar på tråden Bästa kärlekshistorien!