Någon som vill följas åt till att bli gravida
Hej jag tänkte starta en ny tråd för oss som ska börga med pergotime
ska börga med min första kur på torsdag och ska på vul den 25 mars.
Hej jag tänkte starta en ny tråd för oss som ska börga med pergotime
ska börga med min första kur på torsdag och ska på vul den 25 mars.
hej har inte fott svar ännu men jag vet folk som blivit gravida fast vul och blodproven visat negatift så man kan än då jag hade också ont som fan i vänster ägstock 2 dagar
Hej!
Idag fick jag min mens så det blir att ringa gynekologen imorgon och förmodligen en ny kur pergotime :( Usch, vad jobbigt detta är...Det känns så hopplöst! Hoppas att ni andra har haft bättre tur!
Var just på toa och fick brunt på papperet så nu kommer snart mensen
Förstår precis hur du känner...
Var det din första kur??Detta var min första..
Åh här är en till som blöder lite smått men har testat svagt positivt redan på BIM-4, har bilder i mitt galleri (har BIM imorgon eller på tisdag...). Är såklart sjukt orolig, blöder inte jättemycket men väntar bara på att det är ett tidigt MF och att blodet ska komma igång... Så jäkla trist!
Hejsan jag gjorde vul på dag 10 en dag efter avslutad pergotime kur då fanns där inget överstimmulerat ägg inte .....
Hejsan jag gjorde vul på dag 10 en dag efter avslutad pergotime kur då fanns där inget överstimmulerat ägg inte .....
Jaha, idag kom då äntligen mensen så nu ska jag få köra igång med Pergotime, enkel kur. Hoppas hoppas att det kan lösa sig så här enkelt..
Var på vul i måndags efter min andra kur med pergotime (denna gång dubbel dos) . Mina ägga hade inte växt så det fungerade inte heller denna gång. Har dessutom fått en cysta.
Vet ej vad som kommer hända nu. Jag fick ta fler blodprover. Och nu ska jag vänta på mens och ringa första mensdagen..
Känns så hopplöst! =(
MiraJ det var verkligen tråkigt att höra hoppas det ordnar sig ... förstår att du känner att det är hopplöst känner precis likadant håller tummarna för er. Väntar på svar från läkarnen om jag haft ÄL om inte påbörjar jag snart min andra kur pergotime (dubbel) efter mens då som jag bara väntar på att få nuuuu.... gryn är nyfiken på hur det gått för dig?? fick du svar från läkarn på blodprovet? kram på er alla ....
blodprovet visade negatift väntar nu på mensen och sen ska jag börga med dubbel
och ska ringa när jag fott mensen eftersom jag går på vul varje gång hur går det själv gumman
Tråkigt att höra gryn håller tummarna stenhårt på att det tar sig nästa gång :) Sj skulle jag fortsätta med dubbelkur om inte läkarn hör av sig dvs om jag haft ÄL ändå men det tror jag inte väntar nu ivrigt på att mensen skall komma så jag kan börja på dubbelkur det som var skönt var att jag inte behöver göra fler vul utan vi skulle bara köra på sa han och det e skönt att slippa göra det varje gång ! Hoppas hoppas nu att det skall ta sig med dubbelkurerna håller tummarna för oss kramar !! Håller tummarna för alla !!!!! vi ska klara detta !!! :)