Söker testpersoner
Jag sitter och skriver en bok om hem och hushåll, där jag beskriver mina metoder för att hålla hemmet ordnat, organiserat och minska på stressen. Ett förlag har visat intresse för manuset och en framtida utgivning, men innan jag skickar iväg ett manus vill jag ha lite feedback på det jag skriver, hur det fungerar, vad man kanske kan eller ska ändra på, och ev tips och idéer som kan läggas till i boken.
Finns det någon eller några som är villiga att testa mina idéer och ge lite feedback, samt förse mig med före och efterfoton på det man gjort?
Min familj har lovat att bidra, likaså vissa vänner, men många av dem känner att det är ännu ett "måste" och därför vill jag ha många som deltar så att jag inte behöver ge varje person mer än kanske två olika metoder att testa istället för 25.. Sen om man VILL ha fler så är det naturligtvis inga problem, men min ambition är ju att det ska vara så lite arbete som möjligt för de som hjälper mig också. Det ska ju inte kännas betungande.
Är ni intresserade, maila på nexa79@hotmail. com för mer info eller svara i tråden.
Tack på förhand!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-18 22:39
-->> Uppdatering!
Jag håller på att fixa en underblogg till min ordinarie blogg, där jag lägger ut alla metoder, information osv, det blir lättare och bättre än att maila med alla separat i varenda fråga.
Då har vi en "samlingspunkt" där ni kan kommentera respektive metod på plats, och jag svarar i bloggen också.
Det kommer troligen att bli en del mailande ändå, men det blir mindre på det här viset. Tror jag åtminstone :o)
Bloggen finns på:
egomamma.blogg.se/nomess
MEN den är inte klar än, det tar ett tag till innan allt finns där, men den som är nyfiken kan i alla fall få ett litet hum om vad det handlar om, även om inte mycket ligger ute just nu, det kommer. Jag ska jobba på det under kvällen.