• llinaa

Är de en status att ha varit i hop med många killar?

Är de en status att ha varit i hop med många killar?
    På mina barns skola har en del tjejer börjat fråga andra tjejer. Hur många killar har du varit i hop med?

Är de en status bland tonnårstjejer att ha varit i hop med många killar?

• Svar på tråden Är de en status att ha varit i hop med många killar?
  • abnocto

Tror det bara är osäkerhet som råder. Har aldrig hört av min dotter att de med flera killar är mer värda.

• llinaa

mm de är nog en stor osäkerhet tror jag med men de är en viss status med har jag hört

• Menhir

Min erfarenhet är att det är tvärtom - både tjejer och killar ska helst ha varit med så få som möjligt. Nu snackar jag gymansieungdomar, inte 13-åringar.

Det är status att ha haft mer stabila förhållanden och att inte ha "knullat runt".

"Passa på!" säger jag - rätt som det är sitter du och är 40 år och har haft samma gubbe i 20 år

• llinaa
    Menhir skrev 2010-03-17 16:25:26 följande:
    Min erfarenhet är att det är tvärtom - både tjejer och killar ska helst ha varit med så få som möjligt. Nu snackar jag gymansieungdomar, inte 13-åringar.Det är status att ha haft mer stabila förhållanden och att inte ha "knullat runt"."Passa på!" säger jag - rätt som det är sitter du och är 40 år och har haft samma gubbe i 20 år
    jag har varit gift i 18 år haft samma gubbe i 20{#lang_emotions_dreamer}
  • Menhir
    llinaa skrev 2010-03-17 16:42:40 följande:
    jag har varit gift i 18 år haft samma gubbe i 20
    Jag har varit gift i 1år men haft samma gubbe i 21år nu. Inte hade jag så värst många före honom heller men hittar man den bästa är det bara att klänga sig kvar!
  • llinaa
    Menhir skrev 2010-03-18 12:11:58 följande:
    Jag har varit gift i 1år men haft samma gubbe i 21år nu. Inte hade jag så värst många före honom heller men hittar man den bästa är det bara att klänga sig kvar!
    ja jag håller med {#lang_emotions_cool}
  • dukat
    abnocto skrev 2010-03-17 10:45:25 följande:
    Tror det bara är osäkerhet som råder. Har aldrig hört av min dotter att de med flera killar är mer värda.
    jepp Här är det bara att hålla med
  • LillaTanten

Nej, i våra trakter är det tvärtom alldeles för lätt att få stämplen "slampa" om man har flera och korta förhållanden.

Svar på tråden Är de en status att ha varit i hop med många killar?