• Ina79
    Äldre 7 Jun 17:54
    19024 visningar
    27 svar
    27
    19024

    Packa BB-väska-innehåll???

    Jag vet inte exakt vad man ska packa den sk BB-väskan med...
    Kan nån ge tips?

  • Svar på tråden Packa BB-väska-innehåll???
  • Korall­en
    Äldre 7 Jun 20:27
    #0

    Och om ni har graviditetstäppa... glöm för gud skull inte näsdroppar. Tänk att inte kunna dra in lustgasen, jag skulle på panik.
    Novaluciden för magen måste med också!

  • gurlie
    Äldre 7 Jun 20:40
    #0

    när ska man packa då?? när har ni andra packat väskan???

  • Äldre 7 Jun 21:48
    #0

    Jag började packa ganska så tidigt... med bebiskläder, o såna kläder som jag i min fantasi trodde att jag skulle kunna ha på mig *haha* Åkte hem i mina mammakläder, fick inte plats i nåt annat!
    Tyckte det kändes bra o kolla i den där väskan ibland.. det gjorde det hela verkligt lixom..
    Köpte mig en till tandborste, tandkräm, schampo, tvål o sånt... gör ju inget att ha dubbelt..
    Egentligen hade jag kunnat vänta tills det var dags o åka, för det vart ingen panik direkt! Jag tog min egen bil.. fast jag hade planerat o ta en taxi! (ensamstående)
    Glöm inte journalen o plastbrickan... och nåt o smeta på läpparna.. man blir snustorr av lustgasen *s*

    Lycka till
    sanna

  • Korall­en
    Äldre 7 Jun 21:49
    #0

    Jag har packat idag, det som jag inte behöver "till vardags".
    Jag har BF på söndag 13/6 så det kan ju hända när som helst.
    Tar med mig det sista, hygienartiklar osv, när vi åker.
    Barnkläder och kamera osv är packat nu.

  • pCp
    Äldre 7 Jun 22:00
    #0

    Jag verkar ha väldigt svårt att faktiskt packa den där väskan verkar det som. Har bf imorgon, men ingen panik alls över detta. Tänker att det hinns med. I värsta fall får jag ta blodgrupperingspappret, plånbok inkl id-kort, kameran och mig själv och fara. =)

  • GladaV­irre
    Äldre 7 Jun 22:08
    #0

    SERAT!!!!(LYPSYL)ifall dina läppar blir torra!!

  • GladaV­irre
    Äldre 7 Jun 22:09
    #0

    läser inte vad de andra skiver, men det komer säkert tas lite foton,..så om du vill se fin ut så kanske lite skönhetsprylar??

  • zol
    Äldre 7 Jun 22:18
    #0

    hej

    jag ska ta med blöjor för där jag ska föda får man bara tygblöjor på bb .......

  • jeanne­tte
    Äldre 7 Jun 23:13
    #0

    zol
    ska du tvätta de oxå? efter att du lämna b.b hihhi

    va rolig tygbjöjor..

    bra för miljö i alla fall

  • Äldre 7 Jun 23:20
    #0

    Skrev nyss en lista på det jag ska ta med mig, länken kommer här =)
    www.familjeliv.se/Forum-2-16/m515539.html

  • Lilla Pilla
    Äldre 8 Jun 07:02
    #0

    Zol När vi var på info mötet sa barnmorskan på sunderby att de slutat med tygblöjor och kör bara med eget tagna blöjor, man kan få några för första dygnet men sen får man inhandla egna om man glömt typ...

  • Peppan
    Äldre 8 Jun 10:29
    #0

    Nån som vet hur det är med blöjor i Västerås? Får man där eller måste man ta med sig?

  • Mon 19 Dec 2022 17:07
    #24
    +2
    vemona skrev 2022-12-19 17:06:00 följande:

    den här hade vi med oss haha

    sååå värt, slippa den starka kalla lysrörsljuset, den laddar mobilen o har inbyggda högtalare också Glad 

    Produkter ? NordenLight (bastavaska.myshopify.com)


    Sluta spamma forumet med din produkt som du försöker få andra att köpa, kontor anmält.
  • Mon 19 Dec 2022 17:44
    #27
    +1
    vemona skrev 2022-12-19 17:24:24 följande:
    Oj, vilken tråkig människa, bara tipsar om ett bra köp jag har gjort
    hoppas du lägger lika mycket energi på din familj och dina barn :) 
    Du skulle själv kunna lägga ner tid på din egen familj istället för spam som enbart ger dålig reklam :P Ingen går på att du köpt x antal produkter från samma företag och drar upp uråldriga trådar för att du är sååå glad.
  • Mon 19 Dec 2022 17:53
    #29
    vemona skrev 2022-12-19 17:46:47 följande:
    nej, jag har köpt en sak... som jag tipsat om här :) ser inget fel i det
    HahahahaHahahaha du gör det bara väldigt mycket värre. Jävligt oseriöst företag det där
Svar på tråden Packa BB-väska-innehåll???