hjälp min dotter på snart 2 år...
Hej det är så jag har två barn en på 5 år och en på snart 2 år och det har hållt på nu ett bra tag trodde först det var trots från lillan men tror inte de längre.. hon slås skallar och bits rivs jätte mycket och har ett fruktansvärt humör.. det går i vågor men det blir alltid värrst efter att deras pappa inte har varit och träffat dom på någon vecka eller så.. jag känner mig maktlös jag har försökt med att säga till att så gör vi inte och sätta bort henne från leken eller vad det nu är vi gör.. jag tycker jag har gjort allt för att visa henne att så gör man inte.. snälla finns det ngn somkan hjälpa mig jag vet inte vart jag ska ta vägen ... det är redan tufft för oss alla att deras pappa har bestämt sig för att flytta 50 mil i från dom så de inte kan träffa honom någon gång i veckan( ps har varit mycket krångel med umgänget där. ibland funkar de och inbland inte men de har inte gått mer än en vecka mellan gångerna han träffar dom så om det bara är för någon timm) någon som har tips tar emot alla förslag förutom att aga för det gör jag inte...