• markr

De kissade ner ett fyllo

Fick höra av min fru som läst en tråd här om några mammor som varit och festat på en stadsfestival på sommaren, behövt kissa då de skulle hem, och bestämt sig för att gå till en innergård ocj kissa bakom en container(eftersom de inte orkade stå i kö till tolatterna).

När de satt sig där bakom containern och börjat urinera upptäckte de att där låg ett däckat fyllo framför dem, men de bara fortsatte kissa och lät urinen rinna på honom, kissade klart och stack iväg.

1. Mammor ska föregå med gott exempel och inte kissa på en innergårdar och gränder där det folk bor, så jäkla svinigt att göra det. Det finns offentliga toaletter och de ska användas.

2. Att fortsätta kissa ner man märker att det ligger en däckad person framför, fy fan så jäkla svinigt. Då får man väl sluta kissa eller flytta på sig.

• Svar på tråden De kissade ner ett fyllo
  • Posh Foxy Baby

Jaa??

٩๏̯͡๏)۶
  • AnotherSunnyDay
    markr skrev 2010-03-21 17:36:59 följande:
     1. Mammor ska föregå med gott exempel och inte kissa på en innergårdar och gränder där det folk bor, så jäkla svinigt att göra det. Det finns offentliga toaletter och de ska användas
    mammor?! tror du behöver omformulera dig lite?
  • amalie79

Jag tycker inte varken mammor eller pappor eller någon överhuvudtaget ska kissa på någon annan : ) men nog har jag kissat bakom någon container någon gång, det ska erkännas.

Dock tror jag inte att det där fyllot mindes särskilt mycket dagen efter. Han trodde säkert bara att det var han själv som pinkat ner sig.

• Anna o Leia

Uuuhh...fy fan vad svinigt gjort.

• Maggis

Behöver mammor göra det? Eller är det kanske så att folk i allmänhet borde föregå med gott exempel och inte kissa på innergårdar? Är det mer hemskt för att det var just mammor? Hade det varit mindre hemskt om det varit pappor? Eller söner? Döttrar?

Men, ja. Företeelsen i sig är vidrig. Men den är varken mer eller mindre så för att det var just mammor som gjorde det.

//Maggis
  • saltabanditen

Här var det lite för mycket visklek, jag har hört någon som hörde att en annan sa...

Men som hypotetisk exempel fanns det väl inte ett enda rätt någonstans.

• FreeForAll

Inte heller borde man dricka alkohol tills man däckar på en innergård. OTROLIGT OHYFSAT. Whats wrong with the world today, ey?

Jag är PK, skjut mig.
  • sverker11

Troligtivs var mammorna själva ganska packade och att fruntimmer ofta blir riktigt vidriga efter lite alkohol är inte direkt en nyhet.

• markr
    amalie79 skrev 2010-03-21 17:44:30 följande:
    Jag tycker inte varken mammor eller pappor eller någon överhuvudtaget ska kissa på någon annan : ) men nog har jag kissat bakom någon container någon gång, det ska erkännas. Dock tror jag inte att det där fyllot mindes särskilt mycket dagen efter. Han trodde säkert bara att det var han själv som pinkat ner sig.
    Nej naturligtvis ska ingen kissa på någon annans inergård. Det skulle jag aldrig kunna göra, så respektlöst att göra det. Vad hade du tyckt om folk använt din innergård som kissoar? Hur resonerar man när man gör någonting sånt?
  • Fridalusen
    sverker11 skrev 2010-03-21 19:21:04 följande:
    Troligtivs var mammorna själva ganska packade och att fruntimmer ofta blir riktigt vidriga efter lite alkohol är inte direkt en nyhet.
    Men män, de får hår på bröstet och blir änna goa gubbar dom.
  • Kya
    Fridalusen skrev 2010-03-22 16:39:59 följande:
    Men män, de får hår på bröstet och blir änna goa gubbar dom.
    *asg*
    Filip och Liv, mina stjärnor! :)
  • amalie79
    markr skrev 2010-03-21 19:44:33 följande:
    Nej naturligtvis ska ingen kissa på någon annans inergård. Det skulle jag aldrig kunna göra, så respektlöst att göra det. Vad hade du tyckt om folk använt din innergård som kissoar? Hur resonerar man när man gör någonting sånt?
    Ja inte vet jag, jag har aldrig kissat på någon innergård. Däremot bakom en container, på en parkeringsplats utanför gården.
  • Reglementet

Åh, en ny vinkel på kisstemat?

Svar på tråden De kissade ner ett fyllo