• Anonym (Fia)

Ni tjejer som testat tjejsex

Hur gick det till när ni hamnade i säng med en annan tjej och "hur långt gick ni i sexet" första gången? Bara smek och kyssar eller också oralsex? Och om du gav oralsex första gången...vilka tankar snurrade i ditt huvud när "du var på väg ner på henne"? Och hur upplevede du det att slicka en annan tjej?

Sånt här funderar jag över...så snälla...berätta

• Svar på tråden Ni tjejer som testat tjejsex
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (karta/kompass) skrev 2010-03-22 12:51:35 följande:
    När jag var med en tjej första gången gick det så långt som till oralsex efter skönt hångel. Jag började slicka henne och det var riktigt mysigt och tändande men en sak som slog mig var att jag ALDRIG mer ska reta män för att inte "hitta vägen" hahaha...det var nämligen inte det lättaste att veta om jag var rätt eller inte och lättare blev det inte heller av att hon inte var speciellt tydlig med respons (första gången för henne med och vet att hon hade komplex för sin "mammakropp" och var rätt blyg).När jag träffade tredje kvinnan så var både hon och jag mer tydliga och öppna med att ge signaler på både vad vi såg, kände, hörde liksom hur tända vi var så då tände det nåt helt galet oss emellan. Då blev allt lättare och jag fick upp henne i brygga till slut...Nåt annat jag noterat med är att det smakar så olika...men idag tänder jag verkligen på tjejsex och saknar det om det går för långt mellan varven. Ser mig som bisexuell idag.
    Jag ska spara en länk till den här tråden i favoriter så att jag kan länka till den när någon skriver klagande om killar som inte kan slicka. Tack! {#lang_emotions_tongue_out}
  • ardnaxela

första gången var jag sjukt nervös, jag är en aning dominant så för mig var det absolut inga problem att "ta kommandot" och gå ner på henne ändå. kläderna hade ju som åkt av långt innan och vi låg och hånglade. Allting gick väldigt enkelt och "självklart" till :) ack ljuva ungdom ;)

Nu är jag bisexuell och det är lika fascinerande varje gång jag ligger med en tjej, vi är fruktansvärt olika :D 
    Håller förövrgt helt med karta/kompass om att det inte alltid är så enkelt att hitta rätt när tjejen ligger tyst. Dessutom känner man sig så jäkla grym när man hör att man gör rätt hahaha
  • BaraCarolina

Jag har inte haft sex med en tjej, men jag har sexfantasier om det.
    Vet inte om jag vågat/velat förverkliga den.

Jag tror många tejer fantiserar om tjejsex. Sen tycker jag det är upphetsande när 2 tjejer smeker och slickar varandra......inte lika porrigt när 2 killar gör det.
    kvinnokroppen tycker jag är så vacker......männens snopp inte så vacker men skön ;)

Men skratta hjärtligt när Karta/kompass skrev att han aldrig ska reta killar att de inte hittar rätt...

• TyskMamma

Jag har haft sex med en tjej men jag slickade henne aldrig. Jag kysste henne mest och tog på brösten och sådär. Jag gör väldigt gärna om det igen men nu är jag gift och har två barn, och otrogen vill man inte vara. Men jag längar allt när jag ser vackra kvinnor ute nånstans.{#lang_emotions_wink}

• mikamedvad
    Anonym (Fia) skrev 2010-03-22 12:41:23 följande:
    Hur gick det till när ni hamnade i säng med en annan tjej och "hur långt gick ni i sexet" första gången? Bara smek och kyssar eller också oralsex? Och om du gav oralsex första gången...vilka tankar snurrade i ditt huvud när "du var på väg ner på henne"? Och hur upplevede du det att slicka en annan tjej? Sånt här funderar jag över...så snälla...berätta
    Vad vill du åstadkomma med ditt berättelse ??
    Gör du reklam för tjejsex??
    ,letar du efter tjejer,??
    eller vill du att folk ska skriva saker och ting,så att du kan onanera ???
  • Anonym (bi)

Jag tycker det var en jättebra fråga och jag hoppas många fler svarar. Jag tänder på tjejer också men är helt oerfaren och det känns inte som nån brådska att "testa" heller. Men däremot är jag intresserad av hur det är, hur det varit för andra - det känns så otroligt på något sätt, det är så många hinder på vägen inbillar jag mig. Om de som varit med om tjejsex vill berätta om sina första gånger hjälper det lite att få en bild tycker jag. Mer för att få inblick och upplevelse av att det inte är helt osannolikt att det skulle kunna hända, än att man skulle sitta och flåsa över berättelserna (det får väl folk göra om de vill iofs).

Fler?
  • Wapjenny

För mig hände det med en kompis jag nog faktiskt trodde det fanns en möjlighet med. Hon var redan långt innan rätt öppen med sin sexualitet, och det började med att vi en gång gick till mig efter krogen. Hon var väldigt tydlig med att hon var besviken med att det inte blev något mellan henne och en kille hon träffade där. Hon pratade mycket om det på vägen till mig, och också när vi kom hem till mig. Sen berättade hon hur besviken hon var för det, och hur kåt hon var. Jag hade redan då lagt märke till hur hon knep med benen och tryckte handen mot könet när hon kanske trodde jag inte såg. Sen sa hon bara: nä, jag fixar inte det här. Jag måste onna!? Varpå hon tryckte ner ena handen innanför byxorna och, tja... körde igång. Sen nästa helg hamnade vi i samma situation, och då gjorde jag också samma. Sen vågade vi dra ner byxorna och efter en stund vågade vi prova på varandra.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Bikvinna)

Vi kysstes och slickade varandra, det var härligt. Jag var riktigt kåt på henne

• SannnaB

Första gången med en kvinna var när jag bjöd hem en kollega på en flaska vin. Vi satt  soffan och drack vinet och pratade om allt möjligt sen när flaskan var tom så började vi pilla på varandra. Vi kysstes och gick sen ner på varandra. Det var så härligt.

• Anonym (L)
    Anonym (Fia) skrev 2010-03-22 12:41:23 följande:
    Ni tjejer som testat tjejsex

Hur gick det till när ni hamnade i säng med en annan tjej och "hur långt gick ni i sexet" första gången? Bara smek och kyssar eller också oralsex? Och om du gav oralsex första gången...vilka tankar snurrade i ditt huvud när "du var på väg ner på henne"? Och hur upplevede du det att slicka en annan tjej?

Sånt här funderar jag över...så snälla...berätta

Jag är bisexuell, några tjejer har jag träffat via dejtingsajter och några på fest eller på krogen, typ. 

Tycker inte det är konstigare än att ge män oralsex (fast en annan sak såklart eftersom det inte är en kuk). Älskar att slicka och se den andra njuta, man får prova sig fram och se vad hon verkar gilla (eller fråga vad hon vill ha eller gillar). 

• Anonym (a)
    SannnaB skrev 2024-08-28 13:13:55 följande:

Första gången med en kvinna var när jag bjöd hem en kollega på en flaska vin. Vi satt  soffan och drack vinet och pratade om allt möjligt sen när flaskan var tom så började vi pilla på varandra. Vi kysstes och gick sen ner på varandra. Det var så härligt.

Du menar din fantasi som du just beskrev i en annan genomskinlig tråd.
  • Anonym (Molle)
    Anonym (a) skrev 2024-08-28 14:27:18 följande:
    Du menar din fantasi som du just beskrev i en annan genomskinlig tråd.

precis vad jag också tänkte!

• Anonym (c)

Håller verkligen med Karta/Kompass. Det är inte lätt att göra det skönt utan feedback. Den jag var med var helt tyst utom när jag gjorde något fel eller när hon trodde att jag var på väg att göra det. Önskar att jag kunnat få henne att slappna av och lita på mig.

• Anonym (Definierad könlös men född tjej)

Vi lärde känna varandra online och sågs sen hemma hos mig. Vi låg och hånglade länge. Sen smekte jag henne där nere ovanpå kläder och hon slickade mig ovanpå kläder. Men jag vågade inte gå längre, kändes fel.

Längtar efter att prova igen med en tjej/kvinna/ickebinär (AFAB).

Svar på tråden Ni tjejer som testat tjejsex