• Equal

Hyra husbil eller liknande billigt, var?

Hejsan, skulle i sommar vilja hyra en husbil eller liknande, liknande = typ inredd folkabuss!
    Men vart hyr man det för relativt liten summa?

/ E

• Svar på tråden Hyra husbil eller liknande billigt, var?
  • Fotavtryck

sommaren under v. 26-32 är det mycket svårt att hitt något sådant eller liknande billigt tyvärr!
    Kola in blocket. Mycket bra sida tycker jag. Sedan har du ju husbilsfirmor o likandende som hyr ut, men som sagt blir det oxå lite dyrare!

• Grand Tourismo

Hej, jag heter Jens Fylkner och jag har ett förflutet i campingbranschen, var bl a med och byggde upp kedjan First Camp som finns från Luleå i norr till Malmö i söder. Nu håller jag och min bror på att skapa ett nytt företag (Grand Tourismo, www.grandtourismo.se) som ska försöka svara mot precis det önskemål som du Equal ger uttryck för, och som du Fotavtryck också pekar på bristen med, nämligen hur svårt det är att hitta lämpliga husbilar att hyra. Det finns ett jättestort intresse att hyra husbilar, men ingen bra plats där man kan få överblick och hitta lämpliga husbilar (plus att det mesta som hyrs ut är i princip helt nya och ofta litet dyrare bilar). Vi vill jättegärna komma i kontakt med alla som är intresserade av att hyra (eller hyra ut) en husbil, så att vi bygger vår tjänst som bra som det bara går. Alla förslag, tankar, idéer eller önskemål emottages tacksamt och då allra helst på vår sajt (www.grandtourismo.se). Vi har inte fått igång själva uthyrningen ännu utan siktar på att få upp det framåt våren, men det är ju också därför vi redan nu vill få alla funderingar och förslag så att vi får med dessa i första releasen. 

Mvh, Jens Fylkner på Grand Tourismo

Svar på tråden Hyra husbil eller liknande billigt, var?