• Emelianfian

Kan man köpa ny klädsel till Be Safe Izi kid x2?

Var i så fall? Vi har en med åsmodell 05 men klädseln har spruckit lite grann så tänkte om man kunde in för skaffa sig en ny. Frågade i butiken här i stan men de säljer inte seperat.

♥ en dotter 071207 - en son 090129 ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-22 16:22
    och framförallt vad kostar en ny?
  • Svar på tråden Kan man köpa ny klädsel till Be Safe Izi kid x2?
  • mmian

Det kan man (om de inte har sålt slut på lager sen jag blev sjukskriven för tre veckor sen men de tror jag knappast). Rek pris 899,-, finns endast i färg 66 (sport/ mood indigo Har d en 05:a så har du ingen X2a men gissningsvis så passar en sådn klädsel ändå.

• Emelianfian
    mmian skrev 2010-03-22 17:52:28 följande:
    Det kan man (om de inte har sålt slut på lager sen jag blev sjukskriven för tre veckor sen men de tror jag knappast). Rek pris 899,-, finns endast i färg 66 (sport/ mood indigo Har d en 05:a så har du ingen X2a men gissningsvis så passar en sådn klädsel ändå.
    okej, vet du vart man får tag på en ny klädsel? priset låter ju okej. Ne den kanske bara heter Be safe izi kid då... hoppas att det passar iaf.
  • mmian

Jag vet att det finns genom bl a toddler.se om du inte har en toddlerbutik där du bor? Borde gå att maila via hemsidan

Obs! Inte min butik!

• Emelianfian
    mmian skrev 2010-03-23 11:12:35 följande:
    Jag vet att det finns genom bl a toddler.se om du inte har en toddlerbutik där du bor? Borde gå att maila via hemsidan Obs! Inte min butik!
    Okej tack för hjälpen. nej vi har inte toddlerbutik här där jag bor inte vad jag vet iaf. så ska ta och maila hemsidan.
  • Iceman73

Jag har en klädsel till salu som är ca 2år gammal, mycket fräsch.

(köpte den av Besafe till en x1a, men har frågat dem å den ska passa även till x2'an.)

• Iceman73

LoL såg fel på när det var aktuellt....
    skit...

• catinkan

Hej! Jag söker en klädelklädsel! Ska kolla om din passr min sttol! Vad tar du för din?/catri

Svar på tråden Kan man köpa ny klädsel till Be Safe Izi kid x2?