singel mamma söker...
Jag är ensamstående mamma till en son på två år. jag tycker det är så tråkigt att göra att själv med min son. Djurparker, picknickar, promenader... jag vill hitta kärleken!!
Jag är ensamstående mamma till en son på två år. jag tycker det är så tråkigt att göra att själv med min son. Djurparker, picknickar, promenader... jag vill hitta kärleken!!
Känner samma som du! O visste det ENSAMT spec när man går på tex djurparker som du säger. Hade inte en tanke på att det skulle kännas så när jag var i Borås djurpark i somras.. men redan i kön på vägen in kände jag ett hugg i hjärtat när jag såg alla dessa familjer.. =(
Hoppas verkligen att min dotter ska få uppleva det där en dag... men känner att tiden rinner iväg och kämpar med att försöka stänga av den där längtan. Den gör bara ont... och kanske kommer aldrig kärleken till mig och då måste jag försöka leva livet här o nu o försöka döva den värken i hjärtat.
Men hoppas både du o jag hittar rätt tillslut =)
Jag skall hålla tummarna för er tjejer sj söker jag en kille,det hugger till här med när man ser alla andra familjer.Både på förskolan och mataffärerna m.m Frågor skriv gärna tillbaka
kram
det e ju dock synd att dom flesta "vettiga" tjejer bor i andra sidan landet:P iaf när man sj bor i skåne !:(
finns nog en del i småland oxå men dom e för snåla för å ha data :P nej bara skojar!men har gett upp nät dejting nu iaf!får koncentrera sig på jobb ist!tråkigt men sant!
jo ja tycker likadant e ju inte lika lätt å bara gå ut på stan eller va som när man har dom små!ska dock börja med vv ist så ja kommer få lite mer tid för mig!och det kommer bli skönt!:) trodde det skulle va lättare å hitta nån på nätet men när man e det 100e mailet en tjej får så förstår ja att det e som å hitta en nål i en höstack!tyvärr:(