• SötaAnna

Pampers hel kasa vad dycker ni?

Hej vi köpe ett paket storlek 4 av pamper tll våran dotter men vi tyckte det bara var rena skräpet.
    De var så tunna så att de läckte ja bara fel på dessa skit blöjor.
    Hur kan man göra en lövtunn blöja o tro att den ska hålla tätt?
    Och sen var de helt svampiga gel liknande när vi bytte blöja.
    Vi testa ett halft packet men nu står den andra halvan hemma och dammar.
    Nej vi tackar för Libero de är bäst.

Vad tycker ni om Pampers??

• Svar på tråden Pampers hel kasa vad dycker ni?
  • rositanilsson

jag skrev ett likadant inlägg igår. jag var så arg eftersom blöjorna inte alltid har varit så. trodde de va fel på dom. men jag skrev till pampers och klagade. då fick jag veta att dom gjort om blöjorna. (kan dom inte skriva det på paketen då)
    tycker ändå dom läker jätte mycket. kanske om fler skriver och klagar så kanske dom börjar om med dom tjocka blöjorna

• Blivande SuperMorsa

Jag har precis bytt till PAMPERS och tycker att de är så mjuka och smidiga! Fungerar perfekt! Hade LIBERO innan och jag var mycket nöjd med dom med, tills jag plötsligt provade Papers!!! LOVE PAMPERS!! =)

• Kajak

Vi hade alltid haft Libero till barnen.
    Men så en dag såg vi att det fanns megastor pack hos Pampers så vi köpte den.
    Vi är egentligen inte nöjda med den men det var det billigaste.

Vi har snart 3 åring som ÄLSKAR blöjor, han vägrar vara utan.
    Dessutom kan han inte dricka komjölk och nåt mer som vi inte vet vad... så han bajsar alltid löst.
    Vi minns inte om han har bajsat en fin bajskorv...så vi för säkrehetsskull säger 5-10 st bajskorv har han skitat på snart 3 år.

Så därför vi valde köpa den där megastor blöjor för att byta på honom ofta.

Önskar bara att Libero har oxå megastor blöjor till riktigt lågpris...

Älskade bebis är beräknad till 15 maj.
  • Lantani

Jag gillar egentligen pampers, eftersom de sitter superbra på sonen, men han får tyvärr utslag av dem (vid resåren som någon annan också skrev).
    Väldigt synd, eftersom att få blöjor sitter bra på honom (smalis) och inte läcker. Dessutom gillar jag skarpt att de är så tunna.

Just nu kör vi coops på natten (vill inte ha de på dagen då det är väldigt pappriga och hårda). På dagarna funkar liberos up and go. Liberos vanliga blöjor funkar inte alls, eftersom de inte går att knäppa så mycket som det skulle behövas på sonen.

• svalsta

hatar pampers! använder libero jämt!

de läcker igenom på en gång!!

• imzey

Liberos dra på blöjor men pampers natt. mycket bättre tycker jag. Verkar mycket skönare.

• Lussekatten87

Jag avskyr Pampersblöjorna,luktar kiss direkt och blir helt svampiga och konstiga.
    Dessutom blir dottern helt rödprickig av dem.
    Vi köper Libero eller Icas.

• imzey

Det är ju olika från barn till barn. alla barn har ju olika kroppsform. En del tjocka ben så andra blöjor sitter bättre, så är det bara.

• Purlan

Libero läcker, vi använder Pampers. Har provat Lidls men tycker att de är så stela. Föredrar Pampers eftersom de inte läcker på natten och för att de är så tunna.

Min kille är nog varken tjock eller smal. 

• Atamon

Olika blöjor passar för olika. Pampers har alltid fungerat jättebra för oss men vi använder oftast Lidls (Toujours) pga pris och att de är lika bra (för oss) som Pampers. Tunna och smidiga och luktar inte särskilt mycket. Libero och Icas tycker vi luktar illa, nästan som hö och så är de för tjocka och otympliga

• veh

Har inte haft problem med läckage varken med Libero eller Pampers, men föredrar Pampers (speciellt Active fit) eftersom de har bäst passform och är såååå mycket smidigare än de klumpiga Libero-blöjorna...

• Trynträ

Jag tycker Pampers är bäst. Liberos är alldeles för hårda. Lillan fick röda märken i ljumskarna av dem så sen dess har vi kört med Pampers. Tycker inte de läcker fast hon är lite lös i magen emellanåt p g a laktulosen.

• Ellis78

Tycker pampers är smidigast o mjukast. Lidls är oxå hyfsade. Inte haft problem med att de skulle läcka. Gillar inte liberos, de är så tjocka o stela.

• sofia charlotta

Jag har tyckt att pampers har varit bäst. Inte ett utslag eller läckage på 2,5 år. Så fort vi byter till ett annat märke dock så får våran son utslag efter bara några dagar!!

• Takhiza
    SötaAnna skrev 2010-03-25 08:46:50 följande:
    Hej vi köpe ett paket storlek 4 av pamper tll våran dotter men vi tyckte det bara var rena skräpet.
    De var så tunna så att de läckte ja bara fel på dessa skit blöjor.
    Hur kan man göra en lövtunn blöja o tro att den ska hålla tätt?
    Och sen var de helt svampiga gel liknande när vi bytte blöja.
    Vi testa ett halft packet men nu står den andra halvan hemma och dammar.
    Nej vi tackar för Libero de är bäst.

Vad tycker ni om Pampers??
    Oj. Har en liten kille som använder just den storleken och har inte märkt att de läckt ALLS faktiskt. Varken de han har på natten ("vanliga") eller up and go´n. Vet att fler skrivit om att de har problem med dem men jag märker faktiskt inget. Kanske har de ändrat storleken och passformen så man får testa med olika stl?
  • Zitah

Jag håller med, har också ett halvt paket som ligger o dammar efter att jag fick jättebra rabatt, men Pampers läcker inte bara utan blir verkligen blöta på utsidan! Sen sitter som inte heller bra på min dotter, byxblöjorna sägger sig som tanga för att dom e smala på tvären. Konstigt när dom ändå är så dyra, värdelösa blöjor till skyhögt pris enligt mig!!

Älskade dotter Jolina
  • Zanna1983

Har Pampers till båda mina barn och jag tycker det är dom bästa blöjorna
     Min kompis tycker dem är bara skit och använder Libro ist och jag tycker tvärtemot

Smaken är som baken?!

Svar på tråden Pampers hel kasa vad dycker ni?