• mammaellen

Snabba svar: när fick ni blödning med Supracur?

Hej tjejer.

Jag håller som bäst på att förbereda kroppen inför vårt första ivf-försök. jag började spraya på dag 21 med Supracur och nu undrar jag NÄR ni fick er mensblödning? vilken dag? sker det alltid INOM 14 dagar??
    jag har sprayat i 13 dagar nu och fortfarande inte fått mens.
  • Svar på tråden Snabba svar: när fick ni blödning med Supracur?
  • Pimpinellan

Det är vanligt att mensen dröjer. Tagit tid för mig alla försök,dock som mest 13 dar. Om det dröjer över 14 dar ska man gravtesta ifall man har chans att man kan vara gravid och sen höra av sig till kliniken.

• mammaellen

tack för svaret!
    det kan inte vara så att man på något sätt reagerat fel om man inte får mens??

• Pimpinellan
    mammaellen skrev 2010-03-25 21:47:15 följande:
    tack för svaret!det kan inte vara så att man på något sätt reagerat fel om man inte får mens??
    Jag har inte hört om nån som inte fått mens alls,men kliniken vill att man hör av sig ifall det dröjer mer än två veckor. Mest för att kolla om man faktiskt är gravid,men det kan ju vara så att man blivit för nedreglerad också.
  • Puff Mummy

När jag hade sprayat i 13 dagar hade jag inte heller fått mens. Kände mig lite yr och köpte ett graviditetstest, som visade positivt! Är i v 37 nu. 

Ta ett gravtest för säkerhets skull! Mirakel händer! 
  • nnnn

jag fick min blödning på dag 12 tror jag, kan ha vart 13 också.

Hoppas att det går bra för dig!

• mammaellen

jag har gjort ett gravtest i dag som var negativt och pratat med de i falun eftersom misgena inte har öppet fredagar.
    känns inte kul, vill ju att det ska gå som på räls!

Svar på tråden Snabba svar: när fick ni blödning med Supracur?