• Jenka73

    Jag är så stolt över min 14åriga son

    Måste bara få berätta hur stolt jag blev idag, träffa en mamma till en flicka i min sons klass som är jätte mobbad. Men hon sa att jag skulle vara stolt över min son som kan gå imellan när han ser hur dom andra behandlar henne dotter, han finns där för henne och är inte rädd för att själv bli utsatt.  Detta värmde mitt hjärta att få veta att min son inte är mobbaren.

  • Svar på tråden Jag är så stolt över min 14åriga son
  • Jenka73

    De hoppas jag oxå, han har ju sin 15åriga syster som blir jätte mobbad och inte vill leva längre. Han hitta henne i badkarret för ca 1½år sen, han kom i rätt tid. Han se dagligen hur hon mår och jag tror detta kommer fram när han ser flickan på skolan.

  • malinkat

    Fantastisk kille - antar att han verkligen förstått vad mobbing kan göra med en människa.... Usch, en förälders värsta mardröm. Hur går det med systern nu?

  • cicci85

    Roligt att höra, förstår att du är stolt!  Tråkigt med systern, hoppas att det kommer gå bra för henne oxå!

  • Ullis 10
    Jenka73 skrev 2010-03-25 16:33:08 följande:
    De hoppas jag oxå, han har ju sin 15åriga syster som blir jätte mobbad och inte vill leva längre. Han hitta henne i badkarret för ca 1½år sen, han kom i rätt tid. Han se dagligen hur hon mår och jag tror detta kommer fram när han ser flickan på skolan.
    Kanonkille! Tänka bara på att måna om honom.. kan vara tungt att ha sett det o att ta mkt ansvar..
  • gullsiv

    Inte så smart av honom om inte han också vill bli ett offer.

Svar på tråden Jag är så stolt över min 14åriga son