• JessicaJonkoping

Några mer ensamstående föräldrar kring jönköping?

Heej
    Själv e ja mamma på heltid med min son på 9 månader.
    Jobbigt ibland men man har ju blivit van vid att alltid ha fulla ansvaret, skulle inte vilja ha de på något annat sätt heller!
    Hur är de för er?

Kul med svar :)

Kraaaaaaaaam
  • Svar på tråden Några mer ensamstående föräldrar kring jönköping?
  • CathrinS

Är ensam, så gott som, med min dotter som nu är 3 år. Jag e van, men känner att jag ibland skulle behöva en liten andpaus eller få göra ngt för mig själv.

Men ändå så är det juh som du säger, vill inte lämna bort dottern heller. Men visst, hittade jag den perfekta partnern ;P så vore det juh underbart att vara två vuxna..och kanske ngt mer barn =)

• JessicaJonkoping
    CathrinS skrev 2010-03-26 23:55:13 följande:
    Är ensam, så gott som, med min dotter som nu är 3 år. Jag e van, men känner att jag ibland skulle behöva en liten andpaus eller få göra ngt för mig själv. Men ändå så är det juh som du säger, vill inte lämna bort dottern heller. Men visst, hittade jag den perfekta partnern ;P så vore det juh underbart att vara två vuxna..och kanske ngt mer barn =)
    Ja men eller hur :)
    fast ja e i de stadiet att guuud va skönt de e att vara själv, men i framtiden så ;)
    Bor du i stan eller??
    Kraam
  • CathrinS

Nä, jag bor i Eksjö, 6 mil österut =)

• amme81

hej hej, hoppar in ja mä!

ensamstående mamma till son på 3 år.

bor i eksjö!

• CathrinS

Åhh..där ser man ÄNTLIGEN ngn från samma ände utav världen =)=)=)

Eksjö här med, ensam med 3årig dotter. Men det har du väl säkert redan läst ;P

• amme81

Hahaha...ja ibland känns det som lilla eksjö knappt finns med på kartan! :)

• CathrinS
    amme81 skrev 2010-04-11 09:00:25 följande:
    Hahaha...ja ibland känns det som lilla eksjö knappt finns med på kartan! :)
    Nä..visst är det så.. fast åker man någonstans så stöter man alltid på en Eksjöbo.. Vet tom de som åkte båt på Nilen och det visade sig att bordsgrannarna var från Eksjö ;P
  • amme81

Nähä? Fy vad tråkigt...åka iväg för att komma bort osså stöter man på någon så långt hemifrån. Hemska tanke.... :) hihi.

• CathrinS
    amme81 skrev 2010-04-11 20:36:44 följande:
    Nähä? Fy vad tråkigt...åka iväg för att komma bort osså stöter man på någon så långt hemifrån. Hemska tanke.... :) hihi.
    *hehehe..mm... var nog lite snopet ;P

Men kan ändå tycka det e lite skönt att bo i en småstad..man blir liksom aldrig helt osynlig... Skulle man bo i stockholm kan man juh gå utan att ens se ngn man känner igen o än mindre ingen som ser dig... Kan nog vara jobbigt om man e helt ensam..

Fast iofs finns där flera forum för just ensamma...

Här är det juh dåligt med sådant för oss ensamstående förldrar tex..
Svar på tråden Några mer ensamstående föräldrar kring jönköping?