• Hedebris

låt honom få som han vill......

var på ett köpcenter idag då vi fikade lite. Jag, två av barnen och mormor.
    När vi skulle gå ville sonen inte sitta i vagnen, men det var fullt av folk och han springer snabbt iväg, så jag ville ha honom i vagnen så jag inte blir av med honom.
    Vet att han alltid skriker i en minut när han åker i vagnen. Men sen är han hur glad som helst. När jag sätter honom i vagnen kommer en man i 40års åldern fram till mig. Han säger "låt pojken få det som han vill".

För det första, vad är det för kommentar
    plus, varför lägga sig i?

• Svar på tråden låt honom få som han vill......
  • Hedebris

haha amanda. Kan varå så. Blir så frusterad bara. Gissar på att föräldrar känner sina barn bäst.

sen att låta sina barn göra hur de vill kanske inte är det bästa i alla lägen... "mamma, jag vill gå på tågrälsen" ja, varsågod, bara det gör dig glad"

• AmandaBrun
    Hedebris skrev 2010-03-27 13:37:25 följande:
    haha amanda. Kan varå så. Blir så frusterad bara. Gissar på att föräldrar känner sina barn bäst. sen att låta sina barn göra hur de vill kanske inte är det bästa i alla lägen... "mamma, jag vill gå på tågrälsen" ja, varsågod, bara det gör dig glad"
    Ja precis. Mamma jag vill smaka på tändvätskan. Varsågod smaka på du.

Man ska helt enkelt inte lägga sig i hur andra uppfostrar sina barn.

Skulle jag se någon ge sin unge stryk däremot....
  • AmandaBrun
    Hedebris skrev 2010-03-27 13:51:17 följande:
    lite stryk får de tåla *skämt å sido*
    {#lang_emotions_cool}
  • Girlinthecity

Så en kommentar och han har inget vett över huvudtaget? Snarare hans spontana reaktion, och inte så mycket att bry sig om. Släpp det.

• AmandaBrun
    Girlinthecity skrev 2010-03-27 22:01:03 följande:
    Så en kommentar och han har inget vett över huvudtaget? Snarare hans spontana reaktion, och inte så mycket att bry sig om. Släpp det.
    Okej jag ska verkligen försöka glömma och gå vidare i livet{#lang_emotions_dreamer}
  • bebisinovember

haha har ni inte hört historien om fri barnuppfostran???

Det var en mamma och hennes dotter som gick på tunnelbanan. En man sitter mitt emot dottern och plötsligt börjar dottern sparka på honom. Han flyttar lite på benet, men ungen fortsätter. Till slut tröttnar han och ber mamman snällt att säga åt hennes barn att sluta. Mamman svarar " Jag är ledsen, men mitt barn har fri uppfostran". Mannen får stå ut med dessa sparkar till mamma och dottern ska gå av. När mamman och dottern reser sig upp, så kommer det fram en yngre kille och spottar i ansiktet på mamman, som säger "vad i helvete håller du på med?!", Den yngre killen svarar snabbt "Jag är ledsen, men min mamma gav mig fri uppfostran"

{#lang_emotions_demon}

• Hedebris
    bebisinovember skrev 2010-04-04 18:39:50 följande:
    haha har ni inte hört historien om fri barnuppfostran???Det var en mamma och hennes dotter som gick på tunnelbanan. En man sitter mitt emot dottern och plötsligt börjar dottern sparka på honom. Han flyttar lite på benet, men ungen fortsätter. Till slut tröttnar han och ber mamman snällt att säga åt hennes barn att sluta. Mamman svarar " Jag är ledsen, men mitt barn har fri uppfostran". Mannen får stå ut med dessa sparkar till mamma och dottern ska gå av. När mamman och dottern reser sig upp, så kommer det fram en yngre kille och spottar i ansiktet på mamman, som säger "vad i helvete håller du på med?!", Den yngre killen svarar snabbt "Jag är ledsen, men min mamma gav mig fri uppfostran"
    hahaha :)
Svar på tråden låt honom få som han vill......