• Superbia

P-dator

Jag har funderat lite över det här med p-dator. Finns det någon som har erfarenheter att dela med sig av, vilken sort funkar bra osv?

Morten & Vidar 091029
  • Svar på tråden P-dator
  • Milles

Är också nyfiken =) (Fast jag har redan köpt en men bara haft den i en månad)

• Superbia
    Mary Biggan skrev 2010-03-28 15:37:36 följande:
    Är också nyfiken =) (Fast jag har redan köpt en men bara haft den i en månad)
    Vilken sort har du?
    Morten & Vidar 091029
  • Milles

Jag köpte en Lady-comp. Har ju inte så mycket att säga om den ännu, men den känns bra =)

• Superbia
    Mary Biggan skrev 2010-03-28 16:26:27 följande:
    Jag köpte en Lady-comp. Har ju inte så mycket att säga om den ännu, men den känns bra =)
    Har spanat in Persona, men när jag tittade nu så verkar den inte säljas här längre. Då är Lady-Comp nästa alternativ. Men man köper bara den eller, det är inga stickor och sånt man måste köpa till som på Persona?
    Morten & Vidar 091029
  • Milles

Jag kollade också efter persona först, men som du säger verkar den inte finnas längre. Nu i efterhand tycker jag att det var rätt bra, då man slipper kissa på en sticka. 

Med Lady-compen har man bara den, som mäter tempen på morgonen.
    Kika in på naturafemme.se om du inte redan gjort det, där finns mer info.
    Ha en fin dag!
  • Madja82

Hej!
    Har en Persona (som jag fyndade på tradera, så tips är kolla efter begagnade om du vill ha en sådan)
    Tycker den har funkat super. Stickor köps på nätet. Använde den i 7 månader innan vi Valde själva, att bli gravida.

Lätt att använda och man får koll på sin cykel, (äl osv) Lätt det bästa preventivmedel jag testat. Dock är personan "bara" 94% säker, vilket man bör ha i minnet om man väljer den.

Svar på tråden P-dator