• DenNamnbitne

Nu måste ni välja här:) Bland dessa moderna namn skall en vinnare koras!

Hej alla glada{#lang_emotions_tomte} Jag har gjort en ny lista med vackra namn som jag tror att ni kommer att gilla. Kanske talar den här listan till er som inte gillade Elof, Hilding och Gerda.

Så vilket av dessa namn är finast?
    Är inget fint? Då får jag tänka till ordentligt{#lang_emotions_smile}
    Diskutera gärna hur ni tycker att Villiam ska stavas också! Mvh Bondsin
    Inget namn är för ringa för att uppmärksammas
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-01 09:31
    Moderna betyder givetvis att de är på modet
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nu måste ni välja här:) Bland dessa moderna namn skall en vinnare koras!
  • Glada L

Röstade på Alfred! Hade jag fått en pojke så hade det fått bli en Alfred.

• DenNamnbitne

Tack för alla röster!

Vad roligt att omröstningen blev så jämn. Alla namn fick en kraftig skara anhängare och även det ovanligare Vilfred drog till sig några röster. Alvin, Lukas och Isak fick flest röster men de andra namnen följde inte långt efter det

7/12 namn fick över 100 röster (Alvin, Lukas, Isak, Julian, Villiam, Teodor, Dante)

Spektakulärt: Alvins seger jämfört med dess statistiska popularitet, Julian och Dantes popularitet. Att Alfred och Leo inte fick fler röster än de fick.

• fluu
    DenNamnbitne skrev 2014-01-03 22:35:46 följande:
    Tänka sig vad många röster en namnomröstning kunde få för knappt fyra år sedan!
    Lite vanligare och populärare namn också ;)
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Medlemmen
    DenNamnbitne skrev 2014-01-03 22:35:46 följande:
    Tänka sig vad många röster en namnomröstning kunde få för knappt fyra år sedan!

Du kanske bör starta en ny omröstning om detta igen, så får vi se hur familjelivsmedlemmarna förhåller sig till dagens namn, fyra år senare?
  • DenNamnbitne
    Medlemmen skrev 2014-01-04 15:09:28 följande:

Du kanske bör starta en ny omröstning om detta igen, så får vi se hur familjelivsmedlemmarna förhåller sig till dagens namn, fyra år senare?
    Nja, kanske det. Ja, jag får överväga detFlört
  • fluu
    Medlemmen skrev 2014-01-04 15:09:28 följande:

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • DenNamnbitne
    HärÄrJag TrorJagInte skrev 2015-02-17 20:19:04 följande:

Nu 5 år senare :)

Ja, så här många röster borde omröstningarna få! Vart hänger namnfolket nu egentligen?
  • Von Ellsen

Den Namnbitne, kom igen med fler kul omröstningar nu! :D Både med äldre, ovanligare namn och så kallade modenamn! ;D 

• Frystahallon

William är helt klart det överlägset vackraste namnet! Det är manligt, men ändå mjukt och vackert. Älskar verkligen det namnet!

• DenNamnbitne
    Von Ellsen skrev 2015-02-22 20:15:18 följande:

Den Namnbitne, kom igen med fler kul omröstningar nu! :D Både med äldre, ovanligare namn och så kallade modenamn! ;D 

Tack jag ska hitta på något Solig
    Jag har legat lågt ett tag, men nu drar jag nog igång igen!
Svar på tråden Nu måste ni välja här:) Bland dessa moderna namn skall en vinnare koras!