Jag mår så dåligt/min hund dog i går
Mina hund blev inlagd på måndag på djursjukhuset, spydde blod och sket blod, blev lite bättre på måndag men jag åkte in med henne i alla falla.
Det visade sig att hon var uttorkade och de ville att hon skulle stanna kvar en dag och få vätska. Vetrinären gjorde även en ultra ljud på mage och tarma och det visade sig att hon hade någonting i magsäcken och vetrinären berättade att nästan alla gånger som de hittat någonting i magen så har de varit canser och att de har fått låta hunden somna in på operations bordet. Hon blev 9 år och jag kunde inte låta dem operera henne, ville inte att hon skulle lida eftersom de är trots allt en stor operation och jag älskade henne så.
Jag valde att låta henne somna in på djursjukhuset och jag hade inte möjlighet att åkt till henne men vetrinären lovade vara med henne när hon dog. Jag orkade inte se hennes glädje i ögonen när hon såg mig och att hon trode att jag skulle hämta hem henne. Ångrar det så. Vi bor 15 mil enkel resa från sjukhuset.
Vi har en hund kvar som sörjer enormt, uppvuxna tillsammans. Hon är jätte nervös och blir rädd för lilla minsta ljud och ligger mest och söker efter sin kompis.
Jag kan inte var glad, mår så dåligt, känner att jag vet inte hur jag ska klara detta, tänk om den andra hunden ochså dör av saknaden av sin kompis. Det känns som att jag går sönder inom bords....