• Clazzicy

Ensamstående i Kristianstad och städerna runt omkring!

När man läser igenom en del av dess så hittade jag ingen som det står att någon vill ha kontakt med ensamstående från min trakter.. Så jag får göra det själv.

Ensamstående med en liten gosse på 1 snart 2. Söker andra ensamstående mammor som pappor att kunna tala med, ta en fika med och varför inte umgås lite.
    Så om man nu vill hitta lite nya vänner förutom de man redan har, men som är i samma sits som en annan så tror jag detta är ett bra sätt.

Eller vad säger ni??

• Svar på tråden Ensamstående i Kristianstad och städerna runt omkring!
  • Darktear

Hejsan hoppsan..
    Snubblade bara in här.. Jag är inte ensamstående ännu, men den 1 juni separerar jag o min lillemans pappa. Min lille kille blir 8 månader.
    Jag bor i hässleholm

• Clazzicy

Hejsan!! Trevligt att du snubblade in. Tråkigt att ni delar på er. Men men man kan ju inte få allt här i världen =) Såg att det bara skiljer ca 1 år mellan våra små. Min är född 23 augusti 2008 =)

• Darktear

Sant men så länge det fungerar i förälderrollen ser jag inga problem just nu.. Vi känner lite att allt gick så snabbt. Så det är för alla inblandades bästa att vi delar på oss.. Nästan exakt ett år som skiljer dem åt, det är inte mkt men ändå mkt =)

• Annannasen

Hej på er!
    Jag har råkat hamna i en ofrivillig jättetrist ensam roll med min lilla dotter Klara 2 månader efter att hennes pappa lämnade mig i princip på BB. Jag hade inte fattat någonting av att han inte ville vara med längre, blev helt chockad. Nu har jag precis köpt en egen marklägenhet utanför Kristianstad i N Åsum och ska bygga upp ett eget liv för mig och Klara. Jag skulle jättegärna vilja ha kontakt med andra ensamstående mammor så har ni lust att ta en fika eller något skulle jag bli jätteglad. Bor i Perstorp tom 1 aug.
    /Anna och Klara 

• allis81

hej , jag är ensam med min lilla tjej Ella som fyller två år om två veckor och jag bor i centrala kristianstad, hade varit skoj att komma i kontakt med andra ensamstående mammor så jag hänger gärna på :)

Svar på tråden Ensamstående i Kristianstad och städerna runt omkring!