• TyskMamma

Bi/lesbiska - hur ser drömkvinnan ut?!

.... förutom er egen sambo/hustru kanske? {#lang_emotions_tongue_out}
    En som jag inte skulle säga nej till är ju hon!! : http://www.tccandler.com/images/top100/lena%20katina%20100.jpg

Enda sedan jag såg henne har jag velat ligga med henne!!
    Klart jag vet att det aldrig kommer att hända men drömma får man väl?! {#lang_emotions_sunny}

• Svar på tråden Bi/lesbiska - hur ser drömkvinnan ut?!
  • alterego

Nu är jag ju visserligen varken bi eller homo, men visst finns det grymt snygga tjejer =) Skulle jag välja blir det definitivt lite mulliga härliga kvinnor med självförtroende.

Sara Ramirez behöver jag ju inte lägga in bild på eftersom det redan finns några här i tråden, men hon är riktigt het..

Andra:
    http://www.thesunblog.com/frosting/queen-latifah-07.jpg

http://glamourplus.files.wordpress.com/2009/10/jillscott.jpg

• Julia08
    TyskMamma skrev 2010-06-14 20:14:07 följande:
    nej usch, då kan man ju lika gärna ta en man, eller hur? Tungan ute
    Precis!!!! Exakt så känner jag oxå, haha
  • Anonym (Smygis)
    Bangbang skrev 2010-05-08 22:19:34 följande:
    Hon som spelar Callie i Greys Anatomy. Sara Ramirez har jag för mig hon heter. Kruvor kurvor kurvor =)

images.teamsugar.com/files/users/1/13839/12_2...
    Hon duger jo Cool. Helst mörk, gärna långt eller åtminstone inte helt kort hår, nåt kilo hit eller dit och strechmarks eller sånt spelar inte så stor roll. Lite större tuttar och en härlig rumpa ger plus men viktigast är nog glittrande ögon som fångar! Blondiner tänder jag inte alls på av nån anledning. Inte ljusa män heller för den delen så.
  • Clobberella

Håller med om 13 i House, hon är ju så sjukt snygg så man vet inte vart man ska ta vägen!
    Annars gäller små, nätta, gärna asiatiska (det är oftast de som har "rätt" kroppsbyggnad) tjejer i stil med:

klondike.files.wordpress.com/2007/04/zhang_ziyi.jpg

Allt över 165 cm är ointressant (i princip)

• Anonym (R)
    Clobberella skrev 2010-07-09 13:06:49 följande:
    Håller med om 13 i House, hon är ju så sjukt snygg så man vet inte vart man ska ta vägen!
    Annars gäller små, nätta, gärna asiatiska (det är oftast de som har "rätt" kroppsbyggnad) tjejer i stil med:

klondike.files.wordpress.com/2007/04/zhang_zi...

Allt över 165 cm är ointressant (i princip)
    Ja verkligen. Skulle vara nästan läskigt att möta henne irl =)

Asiater är också favoriiter. Fast gärna halvasiater. Som Angela i Bones =)

• maelgi

Det ska vara kvinnliga former. Hon i Grace som många nämnt är mkt fin =D

Har hittat ngn som jag skulle klassa som drömkvinnan. Det visar sig om hon blir min ;P

Lång, kurvig stora bröst, långt lockigt hår och sjukt blå ögon =D Och så skrattgropar då vilket är en svaghet som jag har..hihi

• Anonym

Kvinnlig och gärna smal lockigt hår eller långt och sminkad ..? Ja rakad? Ja! Lång nä inte nödvändigt, vi skulle träna mysa se på tv ihop gå ut ihop ... Tror ni jag hittar henne. Jag är kvinnlig mjuk lite mulig men ändå mera muskler sminkad rakad och älskar henne om hon nu fanns...

• Anonym

Här är det ju många lesbiska som skriver. När jag kollar på porr så kollar jag bara på tjejen, helst brösten, onanerar jag så tänker jag på stora fina guppande bröst, är jag bi tro?

• Anonym

Har inget kändisexempel men kan väl försöka beskriva ett utseende jag gillar.

Lång, minst 175cm. Gärna lite färg, typ brunett med lätt för att få solbränna. Fin form. Gillar en markerad midja. Gärna vältränad men absolut inte så smal som alla kändisar tycks vara utan mer vanlig helt enkelt.

Men ärligt, jag tänder inte så ofta på ett specifikt utseende som på ett leende och någon slags driv.

• litengunnarolle

Jag brukar tycka om tjejer som är "normala" alltså inte jättesmala. Ögonen är viktiga, det är ju supervackert med stora ögon, men ibland så räcker det med att färgen fångar mitt intresse eller något sådant. Helst lite längre än mig. Sedan har jag en enorm svaghet för fräknar!

• Gabriella83

Bi.Och har förhållande med en man.Men..jag är svag för Megan Fox.Blåa ögon går hem:)

• Anonym (nina)

Kim kardashian och scharlett johansson mmm

• Anonym (nina)
    Anonym skrev 2010-08-19 14:11:28 följande:
    Här är det ju många lesbiska som skriver. När jag kollar på porr så kollar jag bara på tjejen, helst brösten, onanerar jag så tänker jag på stora fina guppande bröst, är jag bi tro?
    Nä jag är oxå sån men sen så kan jag inte se mig själv leva med en tjej, vissa saker förblir bara en fantasi för mig.

Sen kan jag bli rätt upphetsad många ggr på att jag och min man är med någon tjej men i verkligheten så hade det nog inte gått lika bra.
  • tyrckfel

Tuffa brudar ska det va!
    Pink eller karaktären Lisbet Salander! ;)

Svar på tråden Bi/lesbiska - hur ser drömkvinnan ut?!