• MickeN1973

Visning av fitta

När du visade fittan för din pojkvän, hur vart reaktionen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-03 23:27
    Varnade ni partnern innan fittvisningen ägde rum?
  • Svar på tråden Visning av fitta
  • Anonym

Högst relevant fråga... Jag minns så väl i puberteten när fitta var det enda i tankarna dag som natt. På den tiden, på 80-talet och tidigt 90-tal, var det så underbart ordnat att väldigt många tjejer hade genomskinliga baddräkter. Många så genomskinliga att de lika gärna hade kunnat gå nakna.

Dessutom var tjejerna orakade, blev alltså en mörk triangel mellan benen... Oj oj oj så många gånger jag fick smyga iväg till toa eller bakom några buskar på stranden. Vilka minnen!

• Janice01
    Anonym skrev 2011-08-23 10:51:08 följande:
    Du såg inte att tråden startades för 1½ år sedan? Din kommentar till TS känns lite överdriven.
    Hmmm jo stackarn har väl hunnit fylla 11 år nu....
  • lille Birger
    Janice01 skrev 2011-08-23 11:05:06 följande:
    Hmmm jo stackarn har väl hunnit fylla 11 år nu....
    Vadå "stackarn" , han är väl bara nyfiken?  Vem är inte det?
  • Janice01
    lille Birger skrev 2011-08-23 11:43:27 följande:
    Vadå "stackarn" , han är väl bara nyfiken?  Vem är inte det?
    Nyfiken på att se fitta??? Du har ju beviserligen internet, vardör inte titta där då om det är så spännande fortfarande....
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-23 11:00:12 följande:
    Högst relevant fråga... Jag minns så väl i puberteten när fitta var det enda i tankarna dag som natt. På den tiden, på 80-talet och tidigt 90-tal, var det så underbart ordnat att väldigt många tjejer hade genomskinliga baddräkter. Många så genomskinliga att de lika gärna hade kunnat gå nakna.

Dessutom var tjejerna orakade, blev alltså en mörk triangel mellan benen... Oj oj oj så många gånger jag fick smyga iväg till toa eller bakom några buskar på stranden. Vilka minnen!
    hehe....det där inlägget väcker minnen. Jag minns hur en tjej-kompis gick omkring i en neongul baddräkt. Var väl omkring 84-85 det här så starka pastellfärger var högsta modet. Och precis som du säger så såg man konturerna av hennes fitta (tack vare fitthåren) avteckna sig mellan benen.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-08-23 11:48:35 följande:
    Nyfiken på att se fitta??? Du har ju beviserligen internet, vardör inte titta där då om det är så spännande fortfarande....
    Som kille kan jag intyg att det är en milsvid skillnad mellan att titta på porr på internet eller porrtidningar mot att få se en fitta på nära håll i verkligheten. I varje fall de första gångerna man får studera en fitta på lite närmare håll.
  • Anonym
    Ja varför, precis samma sak va?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-08-23 11:00:12 följande:

Varför, varför, varför är det inte så idag???????
  • Janice01
    Anonym skrev 2011-08-23 13:03:41 följande:
    Som kille kan jag intyg att det är en milsvid skillnad mellan att titta på porr på internet eller porrtidningar mot att få se en fitta på nära håll i verkligheten. I varje fall de första gångerna man får studera en fitta på lite närmare håll.
    Då lär det väl handla om tidig ungdom att utforska den första gången.... Nu är vi väl vuxna dom flesta av oss i det här forumet.
  • Anonym
    Janice01 skrev 2011-08-23 13:38:16 följande:
    Då lär det väl handla om tidig ungdom att utforska den första gången.... Nu är vi väl vuxna dom flesta av oss i det här forumet.
    Jag lovar dig, man tröttnar aldrig på att utforska... Många män är fittfixerade, så är det bara...
  • Anonym (Kille)
    Det är mer upphetsande att se en fitta i verkligheten
  • lille Birger
    Anonym skrev 2011-08-23 13:37:04 följande:
    Varför, varför, varför är det inte så idag???????
    Idag vill nästan alla kvinnorna vara rakade för att det inte ska sticka ut hår ur bikinin.
  • Anonym
    lille Birger skrev 2011-08-24 11:17:45 följande:
    Idag vill nästan alla kvinnorna vara rakade för att det inte ska sticka ut hår ur bikinin.
    Exakt... varför är kvinnor så pryda nu förtiden? Tänk när de inte brydde sig om hårig bikinilinje. (eller buskar som lös igenom den genomskinliga baddräkten...)
  • Anonym (Kille)
    Anonym skrev 2011-08-23 13:40:44 följande:
    Jag lovar dig, man tröttnar aldrig på att utforska... Många män är fittfixerade, så är det bara...
    Det stämmer som du säger vi män är fixerade av fitta
  • pluppfamiljen

Första gången vi hade sex... 

Blivande 6 barns mamma
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Visning av fitta