Nya tråd för oss singlar =)
Efter som det finns så många singel trådar här på FL så tänkte jag starta en egen ;)
JAG VILL GÅ PÅ DEJT :) är så trött på ensamheten nu !!
Vart är ni som vill hitta kärleken och familjelivet ?
Efter som det finns så många singel trådar här på FL så tänkte jag starta en egen ;)
JAG VILL GÅ PÅ DEJT :) är så trött på ensamheten nu !!
Vart är ni som vill hitta kärleken och familjelivet ?
Snowman hur har det gått, har du fått din dejt?
Själv har jag varit singel sen min dotter föddes alltså snart 2 år och tjejer så klart ni ska våga, hur ska man annars hitta prinsen bland alla grodor. Jag brukar tänkta att jag har ju faktiskt överlevt senaste uppbrottet och det är verkligen underbart att dejta när det klickar... ;)
Singel sen 2007, har dejtat killar både med och utan barn - har funkat olika enbart pga personligheten, egenskaper, mål m.m. Visst att vissa killar kan bli rädda för allt det där med barn, men har inte upplevt att nån tyckt att det är ett hinder. Har själv en ganska laidback syn på det hela och det smittar kanske av sig på de jag träffar., vad vet jag :)
Under de tre år som gått har man ju mer och mer mognat och lärt sig hur man ska bete sig i singelvärden, dvs acklimatiserat sig igen, och lite mer vad man vill ha. I början var man ju som kalv på grönbete ;)
Trots det tycker jag att det blir svårare och svårare att ens träffa nån. Har provat MP och Match, och näe, jag är inte alls sugen att börja med det igen tyvärr.
Får väl lita på turen helt enkelt. Försöka ge sig ut på äventyr så gott det går varannan vecka, skönt att det är vår och snart sommar iaf :D
Lycka till alla som vill, inte riktigt vågar, längtar, saknar!
Har oxå provat massa dejting sidor, men tycker dom flesta verkar desperata där. Men hur ska man träffa någon då? Är ute på krogen ibland, men är mest ute för att ha kul med vänner, när jag går på krogen går jag alltid med en killkompis då jag inte har så många tjejkompisar. Det är inte så smart har jag märkt...alla tror ju att vi är ett par. Gå på krogen själv är jag för feg för. Håller med om att man var som en kalv på grönbete i början, men nu har jag blivit mer kräsen, noga med vem jag vill dejta osv. Hur ska en bra dejt vara? Vad tycker ni killar? Söker ni någon i närheten eller spelar det ingen roll?
söker bara inom 5 mils radie :P pallar inte med distans förhållande eftersom ja inte kna flytta ändå!
det vore väldigt skönt att ha någon.
Men när ska man ha tid och ork att leta..
ja vad gör man för fel? får ju inte ens något svar på dejting sidorna .. är så trött på det här..
Det undrar jag med, hur ska man hitta nån?
Visst, jag har dejtat och haft mina försök till förhållanden men inget har funkat...
Jag är med på dejtingsidor, men än så länge har jag inte stött på nåt intressant..
Jag är ute på krogen ibland, men det verkar bara vara en köttmarknad, ärligt talat.
Här har ni en till som är trött på att vara singel.
Har heller inte haft någon tur på dejtingsidor, tycker abra jag ramlar över alla knepiga människor.
Ja, visst är det många knepiga och skumma människor?
Känns inte som mycket mening alls..
Men hur träffar man nån som ensam förälder? Jag har ingen som ställer upp och tar barnen, jag har mina barnlediga helger och då har jag ändå så många måsten att göra. Och jag är inte sån som person så att jag raggar i mataffären heller:=)
singelmamma78 - Ja många konstiga typer finns det. Det är inte lätt att träffa någon, man undrar var alla gömmer sig. Ragga i mataffären, inte min stil heller, men vi kanske bahöver ta för oss mer än vad vi gör.