• ZbrushEr

    Vi som vill ha nya vänner i Borås som som är lite äldre.. Välkommen hit!

    Hej! Denna tråd skapad för att hitta de som vill finna vänner och nya bekantskaper här i Borås och som är lite äldre. Här kan vi prata om dittan och dattan, utbyta recept, hitta på saker, träffas och dyligt.. Att bara helt enkelt snacka "skit". Att se oss som ett gött fika gäng på café bakgården. 
    Knack in å sätt igång!


  • Svar på tråden Vi som vill ha nya vänner i Borås som som är lite äldre.. Välkommen hit!
  • Krabbis01

    Vad menas med lite äldre.. Själv är jag 30+ och har två barn.. Låter intressant med lite "skit" snack..

  • Karolia

    Och jag har hunnit fylla 36 och har hemma med sonen, född juni 2010. Skulle gärna utöka bekantskapskretsen eftersom hela min Borås-krets består av mina arbetskollegor samt sambon.

  • nellis68

    hej ja är 42 hoppas det går bra,bf 20110124 tjatar och fikar gärna,jobbar som frisör så prata ä ja bra på tror ja,hi,hi,

  • ZbrushEr

    Hej! Blev förvånad när jag öppnade upp mina favoriter för denna tråden trodde jag var helt obesvarad... Men va roligt. Hoppas ni hakar på igen...Ursäkta den enorma förseningen :).
     

  • beami

    Halloj! Gu vad kul med en tråd för att skapa nya bekantskaper, jag är från skellefte från början men bosatt i  Borås sedan 7 år - är 32 och väntar mitt andra barn i början av juli.
    Är arbetslös för tillfället men är utbildad textilvetare/ butikskommunikatör & jag kan snacka öronen av den bästa!!!
    Vill väldigt gärna träffa nya människor för min vänskapskrets verkar bara krympa mer & mer sen jag slutade plugga & alla bara flyttar härifrån..... 

  • Lila2

    Hej! Är denna tråd fortfarande aktuell?? Är nyinflyttad, 31 år med två barn på 3 år resp. 8 månader.
    Söker ffa andra mamma- eller pappalediga med barn i lämplig lekålder att träffa på dagarna.

  • smic

    Hej!

    Jag är gärna med på i denna tråd.
    Är en gift 35 årig tjej på 35 år med två döttrar, 4 och 6.
    Alltid kul med nya vänner!

  • Putter

    Hej

    jag hakar gärna på här jag med. Ifall den nu fortfarande är aktiv.

    nyinflyttad till Borås och söker nya vänner.
    vv har jag en 3 årig gosse 
    hoppas vi hörs

Svar på tråden Vi som vill ha nya vänner i Borås som som är lite äldre.. Välkommen hit!