• gunzak

familjeanknytning

Har varit ihop med en kille från jugoslavien men nu har gjort slut vi har gått igenom en process s k familjeanknytning men genom att det har tagit slut tänker jag kontakta migrationsverket och säga att relationen har upphört känner mig väldigt deprimerad över detta mår inte bra tycker att han har utnyttjat mig för att komma till sverige han har uppehållstillstång genom mig tycker jag, vill ha lite åsikter vad jag skall göra känner mig frustrerad och ledsen at det har tagit denna vändning från hans sida för jag tycker fortfarande om honom man har inga känslor vare sig för mig eller livet längre, vad göra, kram från mig

• Svar på tråden familjeanknytning
  • Gerd parterapeuten

Hej!
    Jag tror att det du känner är sorg över att er relation tagit slut och att dina ansträngningar varit förgäves. Fundera över hur ni gick in i ert förhållande. Det har kanske varit obalans mellan er hela tiden när det gäller känslor och andra förutsättningar. Att du nu är ledsen är inget konstigt utan helt normalt. Ge dig tid att komma igenom detta, prata gärna med människor du har förtroende för för det kan hjälpa dig att betarbeta.
    Hälsningara
    Gerd

• Anonym (bra val)

bra att du glömde honom en falsk skit som bara tänkte på sig själv nä sådana finns det gott om det finns så många fina killar (svenska) som är mycket bättre

• Anonym (bra val)

Gå inte på dessa förhållanden och tro att det skall bli så bra man blir bara utnyttjad det har jag varit med om också, är det någon annan som vart med  om samma sak skriv gärna och berätta. Tur att man då inte gifte sig nej vi var knappt sambo men med smil och smicker kommer man långt och som jag då va lättlurad så se verkligen upp när ni tar ihop det med en asylare, som vill stanna i sverige på eran bekostnad och sen blir man akterseglad

Svar på tråden familjeanknytning