Bfa's sommarträff
Är det några fler härinne som planerar att åka till Bfa's sommarträff?
Är det några fler härinne som planerar att åka till Bfa's sommarträff?
Vi kommer också med våra juveler, förutsatt att vi får fara hem från Nairobi & min man blir frisk.
Tycker också det isf ska bli roligt att få träffa några irl
Kan tillägga att vi kommer tillsammans med vår dotter (4 år) från Kolkata, Indien. Glömde skriva det i förra inlägget...
Glöm inte att anmäla er! Sista dagen för anmälan är imorgon!
Ni som anmält er, har ni fått någon bekräftelse?
Jag har inte fått det....
AnnaKarin & Mamma till Astrid; Jag antar att det kommer efter den 12:e eftersom de skulle skicka en deltagarförteckning också!
Det brukar ta ett tag innan man får all information hem då de ska sammanställa allt först. Men det kommer...
Vi kommer också på sommarträffen med vår son (2,5 år) från Vietnam. Det ska bli roligt att träffa alla!
Några fler som kommer?
Jag och min man är nyblivna medlemmar för vår syskonansökan, (vi är med i AC sen 2008 men har gått med i BFA av strategiskäl, man vet ju aldrig).
Jag är sugen på att komma, men vet inte om jag får med mig mannen Det vore roligt att se Karlstad, verkar vara en mysig stad och sonen 2 1/2 skulle älska att *tåga* dit.
Vi får se!
jupp...vi kommer oxå men deltar bara på lördagen.
Ändring av plats!
Eftermiddag och grillning ikväll ska vara vid de röda stugorna, INTE vid grillplatsen som tidigare meddelats.
Väl mött!
Hej på er vi tänkte komma en liten stund på sommar träf men har inte föt svår från kajsa så vi vet inte hur ska vi hitta är som ni är der .