• kamp

Ensam Mamma söker nya vänner i gbg med omnejd.

Hej!

Eftersom det finns så mycket ensamstående föräldrar där ute så vore det kul att kanske hitta några nya vänner, i samma situation.
    Jag är själv ensamstående och har en son på 1 år som jag har på heltid.

Vore kul med andra mammor eller pappor som man kan hitta på saker med!

Vad gör alla ni andra ensamstående föräldrar i gbg området? :)

Kram Linda

• Svar på tråden Ensam Mamma söker nya vänner i gbg med omnejd.
  • cici85

Jag har från och till varit ensaamstående men är återigen tillsammaans med min sons pappa, får se hur det går dennaa gången,   men är på jaakt efter lite nyaa kompisaar då ingaa utaav mina vänner haar barn...Hör gärnaa av dig nångång om du kanaske haar lust för e n promenaad eller nått :)

/ mvh, cici

• Eliana

Hej

Mamma Therese här. Har en dotter på 2 1/2 år. Bor vid Masthugget   Ensamstående sedan tösen va 3 mån ) Trivs med livet men pga att man inte är ursprungligen från Gtbrg, flyttade hit innan tösen kom till världen ) så känner man inte många . Här finns vi , bara att skriva så kan vi hitta på något med barnen el utan barn. / Therese

• Bubbis10

Här e en till mamma som är ensamstående till 2 underbara barn, en flicka på 12 år samt en liten pojk på 6 månader :) Bor åxå i gbg.

• jala

Jag bor i Mölndal och har en lite unge på 2,5 år, på deltid.

Jag vill jättegärna träffa lite folk i en liknande situation (ensamstående med barn alltså Glad). Jag kommer inte heller ursprungligen härifrån, så de gamla kompisarna bor i helt andra delar av sverige.

• andoria

Hej! Blir ensamstående idag! Bor i Angered med min dotter på ett år. Vill gärna ha mamma kompisar. :) Jag bodde i sthlm under mammaledigheten så känner inte så många här.

• ärnymamma

jag är inte ensam stående men söker nya vänner är gravid med mitt första barn och har inga andra kompisar med barn skulle va roligt att lära känna fler mammor. 

Svar på tråden Ensam Mamma söker nya vänner i gbg med omnejd.