• wolf

Söker enkätdeltagare till C-uppsats

Söker personer som kan tänka sig att fylla i en enkät som ska ligga till grund för en C-uppsats i psykologi. Mer information hittar ni i själva enkäten.

Följ länken för att komma dit. Tack!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 21:21
    www.freesurveysonline.com/fso/AskSurvey.fso&CheckID=15781

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:27
    5 dagar sen stänger jag enkäten!
  • Svar på tråden Söker enkätdeltagare till C-uppsats
  • Eisa

Vad roligt! Och jättesmidigt sätt att få tillräckligt antal deltagare. En fråga bara: hur vet du att inte samma person svarar på enkäten flera gånger?

• wolf

Det vet jag inte! Alla svar är unika och anonyma. Jag har valt att inte spärra deltagare från att göra den igen, så om någon tycker det är kul att göra den fler gånger så är det upp till dem. I min sammanställning får jag utgå från att det handlar om olika personer.

• Eisa
    wolf skrev 2010-04-06 21:26:48 följande:
    Det vet jag inte! Alla svar är unika och anonyma. Jag har valt att inte spärra deltagare från att göra den igen, så om någon tycker det är kul att göra den fler gånger så är det upp till dem. I min sammanställning får jag utgå från att det handlar om olika personer.
    Ok!
  • Anova

intressant enkät! Ser fram emot att få läsa resultatet..
    Lycka till med uppsatsen!

• Eisa

Har svarat på enkäten nu. Otroligt bra och intressanta frågor! Ser fram emot att läsa resultatet! Lycka till!

• wolf
    5 dagar sen stänger jag enkäten! Skulle behöva 5-10 svar till så om någon har lust?
  • wolf

Enkäten är nu borttagen. Tack alla som svarat!

Svar på tråden Söker enkätdeltagare till C-uppsats