• bebbi

Titta i mitt galleri

Visst är de positiva gravtest?? från RD11 och RD12

• Svar på tråden Titta i mitt galleri
  • Myran 08

Du visar inte dina bilder.

Presentation -kontoinställningar (vänster meny) - tryck i bildgalleri - klicka spara.

• bebbi
    Myran 08 skrev 2010-04-07 08:47:52 följande:
    Du visar inte dina bilder. Presentation -kontoinställningar (vänster meny) - tryck i bildgalleri - klicka spara.
    Oj tack så mycket, tyckte de va konstigt att de ej syntes bildgalleri i presentationen =)
  • bebbi

Tack så jätte mycket =) Men de är väl inga tvivel på de testen va??

• AmandaBrun
    bebbi skrev 2010-04-07 08:58:35 följande:
    Nej nej. Du är på smällen!
  • Myran 08
    bebbi skrev 2010-04-07 08:58:35 följande:
    Bara att njuta och slappna av. Lycka till! Inge tvivel på testet. Om du vill var ännu mer säker så köp ett digitalt test. Men jag hade inte tvivlat testet.
  • bebbi
    AmandaBrun skrev 2010-04-07 08:59:17 följande:
    Nej nej. Du är på smällen!
    WWWeeeeiii =) Svårt att tro de efter att man försökt så länge =) heeh
  • bebbi
    Myran 08 skrev 2010-04-07 09:00:09 följande:
    Bara att njuta och slappna av. Lycka till! Inge tvivel på testet. Om du vill var ännu mer säker så köp ett digitalt test. Men jag hade inte tvivlat testet.
    Tack Myran.. känns skönt att höra från fler att de faktiskt är pluss =) Man vill ju inte berätta för massa folk ännu när de är så tidigt...
  • AmandaBrun
    bebbi skrev 2010-04-07 09:01:57 följande:
    Tack Myran.. känns skönt att höra från fler att de faktiskt är pluss =) Man vill ju inte berätta för massa folk ännu när de är så tidigt...
    Nu ska du inte förstöra denna lycka genom att gå och oroa dig för att det inte kommer gå vägen. Njut istället av ditt lilla mirakel i magen!
  • Myran 08
    AmandaBrun skrev 2010-04-07 09:03:36 följande:
    Nu ska du inte förstöra denna lycka genom att gå och oroa dig för att det inte kommer gå vägen. Njut istället av ditt lilla mirakel i magen!
    Bra skrivit.
    bebbi skrev 2010-04-07 09:01:57 följande:
    Nu ska du tänka på att du väntar barn inte något annat, så slappna av och njut.
  • bebbi
    AmandaBrun skrev 2010-04-07 09:03:36 följande:
    Ja de e sant jag ska verkligen försöka =)
  • AmandaBrun
    bebbi skrev 2010-04-07 09:10:24 följande:
    Ni är ju underbara Gratulerar tillbaka till era små =)
    Tack så mycket! Barn är verkligen det bästa som finns. {#lang_emotions_heart}
  • bebbi
    AmandaBrun skrev 2010-04-07 09:38:53 följande:
    Tack så mycket! Barn är verkligen det bästa som finns.
    Ja verkligen =)
  • bebbi
    Trollmamma till 4 skrev 2010-04-07 10:02:45 följande:
    Grattis!!!!!!
    Tack så mkt =)
Svar på tråden Titta i mitt galleri