Är det okej att lämna bort sin bebis för att gå ut och festa med vänner?
Jag dömmer ingen utan undrar bara vad ni tycker.
Jag dömmer ingen utan undrar bara vad ni tycker.
Jag valde nån enstaka gång är ok.
Man brukar inte va sugen på att festa eller ha ens behovet att va borta varje helg när man precis fått en bebis,om man är de ändå anser jag att något blev galet med anknytningen till barnet och sina moderskänslor.
Eh nej, för när man får barn slutar man att existera som egen individ. Så fort ungen ploppar ut är man ingen person med egna intressen, drömmar och vanor längre, då är man mamma och enbart mamma. Bara att vänja sig.
Och, om man som mamma vistas ute utan sitt barn så är det såklart så att barnet ligger och dör någonstans. Man har helt enkelt övergett det. För pappor kan ju inte ta hand om sina barn helt själva, det förstår vem som helst.
(Suck.)
Jag gick och la mig med sonen när han skulle sova middag för han vaknade 5 i morse,hade precis skrivit i den här tråden då, drömde mardröm om att jag gick på fest,på festen blev jag skit full efter bara 3 glas, sen kunde jag inte komma på vem som passade min son, jag tänkte så länge men hade såna minnesluckor så jag sprang hem, väl hemma så upptäcker jag något hemskt att min son va ensam hemma, fyy va hemskt verklig och hemsk dröm de va.
i