Varannan vecka mamma med två pojkar.
Hej!
Jag skulle så gärna vilja komma i kontakt med någon mamma i min situation som har två pojkar och har barnen varannan vecka. Det skulle vara så roligt att få dela roliga saker och jobbiga funderingar...
Hej!
Jag skulle så gärna vilja komma i kontakt med någon mamma i min situation som har två pojkar och har barnen varannan vecka. Det skulle vara så roligt att få dela roliga saker och jobbiga funderingar...
Fått avslag från banken går inte att lösa med lån till det huset så blir till att leta vidare.
Hoppar in jag med. Ensamstående med tvåbarn på heltid förutom varannan lö-sön. Tufft ja men bättre än att leva i ett förhållande som inte fungerade. Bor i bostadsrätt vilket idag är dyrt. Får dock lite bostadsbidrag och lite underhåll så vi klara oss men det är precis... svårast äe att få ihop jobb och dagis tycker jag...
Hej hej. Jag hoppar in också... om jag får....
Jag är ensamstående til en 14 månaders tjej och en 5 årig kille. Har dem just nu på heltid. Men för 4-5 månaders sedan var sonen hos pappa varannan helg. Just nu bara vägrar sonen att vara hos pappa. Jag har varit hos ett Familjecenter och pratat med en kurator angående detta. Och då har jag fått en massa tips om hur vi skall gå tillväga och hjälpa sonen att kunna vara hos pappa igen. Men detta kommer att ta tid sa kuratorn. Enligt kuratorn skall vi inte tvinga sonen att vara hos pappa då han blir så jätte ledsen och vill bara hem till mamma igen. Så det är bara att vänta och hoppas att det vänder snart...
Mitt samarbete med exet går upp och ner. Det har varit jätte bra länge nu, men nu helt plötsligt är han arg igen. Som sagt det går upp och ner...
Hej alla!! välkommna hit! Det är skönt med ett forum som många vill delta i. Jag har inte skrivit på ett tag.. Varit fullt upp med allt!! Har legat på sjukhus i en vecka, magkatarr!
Måste bli bättre på att ta hand om mig själv... jo jätte lätt är det;) kramar till alla och fortsätt att skriva!
Blev inget av husen budgivningen skenade iväg precis som den brukar.
Men har frågat på ett hus som står till uthyrning o börjat kolla på lägenheter.
Hur går det för er? Ingen direkt aktivitet i tråden men så e det ju oxå ensama mammor här inne med begränsat med tid kanske
Har fått erbjudande om att hyra ett hus men e så nervös för att det ska bli problem när man ska göra sånt privat?!?! Nån här som gör det som har nått tips? Men hade ju såklart varit toppen, bra boende, ingen kontantinsats som jag hade behövt om jag skulle köpa nått, inga kölister på hyreslgh:et, o det absolut bästa jag kan flytta in typ när som helst...
Har fått erbjudande om att hyra ett hus men e så nervös för att det ska bli problem när man ska göra sånt privat?!?! Nån här som gör det som har nått tips? Men hade ju såklart varit toppen, bra boende, ingen kontantinsats som jag hade behövt om jag skulle köpa nått, inga kölister på hyreslgh:et, o det absolut bästa jag kan flytta in typ när som helst...
God jul! Vill jag önska er alla! Även om denna tråd verakr att dö ut...