• Svar på tråden hur tänker vissa som är för barnäktenskap? IDIOTI!
  • Reglementet

Det här låter väldigt konstigt. Det största problemet här är nog att mannen använde väldigt mycket våld.

• Skogsflickan

ja och våld använder man när ngn motsätter sig ngt eller inte vill så det blir våldtäkt och i mina ögon mord i detta fall...Äcklad är jag i vilket fall...

• Reglementet

Jag har sökt på flickans namn, för att läsa mer om det. Det är dock samma text överallt.

Vad är det som har hänt, egentligen? Det funderar jag på.

• Skogsflickan
    Reglementet skrev 2010-04-08 19:30:31 följande:
    Jag har sökt på flickans namn, för att läsa mer om det. Det är dock samma text överallt. Vad är det som har hänt, egentligen? Det funderar jag på.
    giftes bort mot sin vilja (vilket är det vanliga) sedan våldtagen så att hela underlivet sprack och stackars lilla flickan dog av förblödning, vad jag förstår det som...
  • Reglementet

Eftersom det är samma text överallt, känns det inte riktigt som man vet vad som hänt.

• enny signatur
    Skogsflickan skrev 2010-04-08 17:43:07 följande:
    Läste detta och kan inte sluta bli upprörd! Hur tänker vissa idioter eller dom som försvarar barnäktenskap med att "hon ville det själv"? Förstår mig inte på idiot religioner eller kulturer! www.expressen.se/Nyheter/1.1945412/underlivss...
    äktenskapet var ju i sig inte problemet.
    Varför måste du lägga till väreringen??
Svar på tråden hur tänker vissa som är för barnäktenskap? IDIOTI!