• ThildasMamma

Undrar om någon tar hand om min adoptivson, nu när jag inte vill ha honom??

Jag skriver en lapp om att jag inte längre vill ha honom och hänger runt hans hals och så jag packar en väska med, kritor, papper och godis så han håller sig sysselsatt på planet tillbaka till landet han föddes i. Jag har betalat en kille 200 dollar för att ta emot honom, denna inte fullt normala unge, för att lämna honom till ambassaden. Jag hoppas de tar hand om honom.

Nej, kanske inte ?! VEM GÖR SÅÅÅ!!!!!!???
    Blev så jävla ledsen när jag läste om denna stackars lilla kille, som ligger på sjukhus i ryssland, och myndigheterna slåss om honom, usa´s och ryska myndigheter, vilket land tillhör pojken??

Jag blir gråtfärdig och ryser i hela kroppen när jag läser sånt här.. vem är funtad så???

Kan man göra nåt för den stackars pojken? och vad?? Hade jag kunnat hade jag gett honom guld och gröna skogar... men NÅGON måste väl kunna älska denna lilla pojke, NÅGON måste se honom som nånting mer än ett pappersfall.. fy fan...

Ja, ni kan ju se själva...
    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6929041.ab
    only the sky is the limit - uppenbarligen!
  • Svar på tråden Undrar om någon tar hand om min adoptivson, nu när jag inte vill ha honom??
  • parvati

Det hände för 3-4 år sedan i Sverige en familj hade gjort en privat adoption av en pojken i Polen och efter 1 år blivit gravida då lämnade de tillbaka pojken till barnhemmet! FY FAN kan man bara säga. De borde aldrig ha adopterat.

• ThildasMamma
    parvati skrev 2010-04-10 15:51:50 följande:
    Det hände för 3-4 år sedan i Sverige en familj hade gjort en privat adoption av en pojken i Polen och efter 1 år blivit gravida då lämnade de tillbaka pojken till barnhemmet! FY FAN kan man bara säga. De borde aldrig ha adopterat.
    De borde inte ha barn alls överhuvudtaget.. jag blir mörkrädd!!! Bara tanken att detta kunde ha varit min lilla flicka får mig att vilja gråta och slå på myndigheter, toppa upp något stort i rövet på dem, så dem verkligen får känna på hur makaber skillnaden mellan älska och bli kn*llad är... ursäkta uttrycket.... {#lang_emotions_innocent}
  • parvati
    ThildasMamma skrev 2010-04-10 15:56:51 följande:
    De borde inte ha barn alls överhuvudtaget.. jag blir mörkrädd!!! Bara tanken att detta kunde ha varit min lilla flicka får mig att vilja gråta och slå på myndigheter, toppa upp något stort i rövet på dem, så dem verkligen får känna på hur makaber skillnaden mellan älska och bli kn*llad är... ursäkta uttrycket....
    Nej de verkar inte ha förstått någonting om barns grundläggande behov. Aftonbladet var på barnhemmet och träffade pojken som då var 4-5 år då mådde han så dåligt att han totalt redigrerat och visade tecken på allvarlig deppression.
  • Strumpläst83

"Barnet är psykiskt instabilt. Han är våldsam och har allvarliga psykopatiska drag. Det ryska barnhemmet ljög och vilseledde mig", skriver kvinnan i brevet som visades upp i rysk tv.

Undrar vem som är psykiskt instabil..... Klart man provar att testa gränser och röjer runt lite när man är 7 år och tror att man äntligen kommer till någon som inte kommer skicka en vidare längre.

Inled mig icke i frestelse, jag hittar själv
  • Marianne76

Hej.

Det kan vara så att pojken faktiskt kommer få det bättre i Ryssland på ett barnhem där än han någonsin har haft det hos sin adoptivmamma. Något har ju gått fruktansvärt fel och hon borde givetvis aldrig ha blivit godkänd.

Det kan också vara så att hon har gått in i en depression (något) utan att ha fått den hjälp som hon så uppenbarligen borde ha fått.

Svar på tråden Undrar om någon tar hand om min adoptivson, nu när jag inte vill ha honom??