snälla någon!
Jag fick förförsta gången på flera månader egen mens, den 18 mars. Innan dess gick jag på tabletter för att starta en blödning. Hur som helst, så gick jag på pergo förr, men fick aldrig äl trots trippelkur.
Så den 18 mars fick jag egen mens. Ringde min gyn som sa att jag kunde börja på en ny pergokur om jag ville. Sista gången jag tog pergo var i november förra året.
Jag började iaf på pergon, från cykeldag fem, och fem dar framåt. Sista tabletten var den 26 mars.
För 11-13 dagar sen började jag få värk i magen och skit ömma bröst. Skojar inte, bröstvårtorna kändes smörbultade, det gör dom fortfarande idag på cykeldag 25! De andra gångerna jag tagit pergo har jag inte haft ont i brösten, inte ens pyttelite. Så jag tror, hoppas iaf, att kuren funkat denna gången.
Eftersom magvärken, svankvärken/ryggvärken och bröstsmärtan hållt i sig i snart två veckor, så trodde jag att det kanske var en bebis på gång...
Men när jag läser runt på internet så verkar ju vissa få äl jätte sent med pergotime.
Och igår fick jag en riktigt vit, nästan spermieliknande flytning. Snokade runt lite på nätet och såg att man får en sån flytning dagen efter äl skett.
Det är ju jätte sent isåfall! Då kanske jag har missat ägglossningen. :( Vi har renoverat lägenheten, så vi har inte haft sex på 3-4 dagar nu. (Hade dock imorse.)
Har fortfarande den vita flytningen idag.
Vet att det blev långt, men måste ha svar. Blir inte klok på detta. :S