När blev ditt barn torrt på natten?
När blev ditt barn helt torrt och slutade använda blöja?
När blev ditt barn helt torrt och slutade använda blöja?
Hon var torr pa natten innan hon blev torr pa dagen, typ runt 2, 2,5. Hon blev torr pa dagen lite efter 2,5.
Vi slutade med blöja på natten vid 3,5 men då hade hon varit torr ett litet tag.
Mina söner blev torra runt 2-2,5 på natten och runt 3 på dagarna.
hon slutade med dagblöjan o va torr på dagen när hon va runt 2, när hon va 2½ va hon torr på natten
Han blev torr på dagen när han var 2½ år och på natten när han var 3½ år gammal! Sååå skönt att slippa byta lakan på nätterna...
Dryga 1 år på dagen kanske strax inna 2 år på natten.
Innan hon blev torr dagtid, hon var nog 14-15 månader nåt sånt. Vid 18 mån var hon torr även dagtid. Detta med undantag från vissa utvecklingsfaser då det verkar bli svårare för henne att hålla koll på blåsan. Då kommer det ibland i trosorna!
Torr på dagen vid ca 1,5år, torr på natten vid strax före 2.
Aj fan! Nu lade jag inlägget i fel tråd! Behöver nog sova lite..
Min dotter är 4år och är inte torr på natten än. Hon var sen med att bli torr på dagen trots att vi "övade" dagarna i ändå. Men BVC sa att jag inte skulle stressa. "Det kommer när det kommer". Vilket det gjorde.
Men jag börjar bli lite "orolig" eftersom hon inte blir torr om natten. Vissa nätter kissar hon enbart då vi tar upp henne och det händer inget mer. Andra nätter så kissar hon flera ggr. Jag försöker att inte stressa. Men jag var själv sängvätare när jag var liten och jag hoppas att hon slipper genomlida samma sak..
Blöja lurar väl bara blåsan att tro att den inte behöver hålla sig?
Några tips?
Dottern blev torr på dagen vid 2 år och 10 månader och på natten för cirka 1 vecka sen, 3 år och 7 månader natt torr alltså