Unga mammor/gravida i Sthlm?
Hej! Är en 17-årig tjej med BF den 4 maj, så det är inte långt kvar :) Tycker att det vore kul att lära känna någon i samma situation, som också är ung mamma! Gärna i Sthlms-området, vore kul att kanske kunna ses :)
Hej! Är en 17-årig tjej med BF den 4 maj, så det är inte långt kvar :) Tycker att det vore kul att lära känna någon i samma situation, som också är ung mamma! Gärna i Sthlms-området, vore kul att kanske kunna ses :)
är 23 år med en dottter på 2 månader, bor i enskede
Jag är 23 o pappan 22 ska ha barn 15 juli..
HEJ!
Jag jobbar på Ungdomens Hus Tuben i Farsta! Vi har verksamhet för unga föräldrar varje måndag! Vi finns på Facebook om du vill kolla in vad vi gör och vad som händer fram till sommaren! Här hänger unga föräldrar från hela Stockholm! Kom och häng med oss!
Vi finns mitt i Farsta Centrum! Idag ska vi laga mat i en parklek alldeles i närheten av centrum!
Ses?
YLVA
hej
här är en till mamam som är hemma med dottern på 1 år och är gravid igen med Bf oktober..träffaer gärna fler mammor och fikar nu när det fin vädret verkar komma
lägg till på msn : Chocolitaa@hotmail.com
Vad är den "övre" åldersgränsen på Ungdomens Hus i farsta? Fyller ju snart 22 så vet inte om jag räknas som "ung" längre :P
Hej!
Ett litet tips till er alla!
Det är en grupp mammor som träffas lite då och då, via Familjeliv, idag ska vi t.ex. ses vid Humlegården kl 12.
Så om det är fler som vill "joina" så är det bara kul! :) Kolla in tråden på Facebook om ni vill: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=114977711875293&ref=ts
(Jag är 21 och har en son på 4 månader)
Alltid kul att träffa lite nytt folk!
Hej där!
Det är 0-25 år på Tuben, Ungdomens Hus i Farsta!
Vi håller till i Ungdomens Hus i vanliga fall, men nu när det är väder så använder vi oss av alla parklekar och annat som finns i närområdet!
Vi brukar laga lunch, ha babymassage, åka och simma babysim, ha sångsamlingar, ha olika besök av ex. försäkringskassan och liknande!
Sen är vi öppna för era förslag!!!
Så kom och häng med oss innan sommaren då vi har stängt ett tag. Sista träffen nu är den 21 då det är avslutning och så åker vi till Skansen i juni ngn gång! Men ni är absolut välkomna att hänga på allt! Kolla in vår sida på Fejjan!
Ylva
Tuben ungdomens hus!
Hej !
Jag blir 21 snart och har en pojke på 8mån.
Vi vill oxå träffas för fika osv :)
halloj!
Nu kanske det är liite sent varsel igen, men vi planerar att ha en till träff imorgon kl 12. Ses vid Stureplan och sen sätta oss i Humlegården och kanske picknicka lite :)
Skulle vara jättekul om fler ville hänga på!
Jag och min 4½ månaders kommer iaf ;)