• Ringtail

Usel reklamfilm!

Är det någon mer än jag som får spatt på den otroligt kassa reklamen för Nokia X6 som visas örtio gånger i timmen just nu? Mesmusik, lite slow motion-klipp på folk som hoppar runt (ser ut som reklam för en finlandskryssning eller dylikt) och så avslutas den med en otroligt irriterande speakerröst som frågar "Vicka appar blir dina appar?!" Aarrrrrgh!

Så, nu har jag avreagerat mig. Men vilken reklamfilm irriterar du dig på?

• Svar på tråden Usel reklamfilm!
  • Livisu
    Lyckligatessan skrev 2011-01-03 10:13:32 följande:
    Alltså jag fattar inte Skäms
    Kan någon förklara för mig??
    :D Glidmedel... ser du vad hon sitter på...?
  • Kicki86girl

Alla "sälj-ditt-guld"-reklamer med folk som det syns så tydligt på att de pratar ett annat språk och att det sen är dubbat till svenska.

• kiwwi

Jag kommer inte ihåg vad det är reklam för exakt men det är två killar som pratar om några biljetter. Den ena frågar den andra om han har fått tag på någon biljett och han säger ja, fick den för xxx. Då säger den andra att han fick sin biljett för xx(billigare) och helt plötsligt börjar den förste kräkas rakt på den andre..

Tycker den är så äcklig och måste byta kanal när den kommer för annars måste jag springa och kräkas då jag har ett hemskt graviditetsillamående just nu. Skulle inte tycka det var trevligt att se den annars heller om man tex precis ätit eller har lite snacks och sånt framför tvn.
    Fattar inte varför dom måste göra den så äcklig?

• FruHellström

Finns MASSOR med reklamer jag stör mig på just nu, för at nämna några, ÖoBs reklam, "snorbilligt", o låga priser o han välter tvättmedelspaketen. 

Postal gold, dubbat jävla skit!!!
    Reseguiden- pinsamma kvinna!!!
    Spyreklamen är bara helt vedervärdig!!
    Som ni andra redan påpekat, puffar lite på dem bara
     Ja, finns massor, men jag är säkert extra känslig med en massa gravhormoner oxå.

Fast en jag gillar lite e faktiskt, telepriskollen, punkt ese! Frankfåret i tele2... så underbar :)

Kommer säkert komma på mer jag stör mig på, återkommer :) 

• Mamma och Fru
    kiwwi skrev 2011-03-26 22:43:54 följande:
    Jag kommer inte ihåg vad det är reklam för exakt men det är två killar som pratar om några biljetter. Den ena frågar den andra om han har fått tag på någon biljett och han säger ja, fick den för xxx. Då säger den andra att han fick sin biljett för xx(billigare) och helt plötsligt börjar den förste kräkas rakt på den andre..

Tycker den är så äcklig och måste byta kanal när den kommer för annars måste jag springa och kräkas då jag har ett hemskt graviditetsillamående just nu. Skulle inte tycka det var trevligt att se den annars heller om man tex precis ätit eller har lite snacks och sånt framför tvn.
    Fattar inte varför dom måste göra den så äcklig?
    Ja fy fan.... blundar och gör ljud för att slippa höra.... Så jäkla äcklig!!! Jag vill inte se folk som spyr, finns inget nöje i det!!!
    Också gravid, men mannen tycker också den är äcklig!
    Vem äter inte ngt gott framför TV:n ibland?
  • Aniko

Det är nån shamporeklam jag stör mig på, en kille som ska säga vad han tänker på och han säger allting med en extremt tråkig och entonig röst: nedsläpp, avslappning osv.
    Trodde först att reklamen var dubbad, så tråkig är han!

Gillar inte heller oreo-reklamen, alldeles för gullig. Säkert tysk!

• Marzenie o dziecko

ÖB håller jag med om

Reklamen där en tjej gör om ett badrum där hon gjutit toasitsen som pajar toan....så jävla tråkig!!!!

Big Tasty reklamen...LAGOM....lagom tråkig reklam.

Apoteks reklamen ...Jag stängde ju dörren!!

Maria bingo!

Ogillar de flesta...det skulle vara en bättre utmaning att nämna nån reklam som är bra.

• FruHellström
    Aniko skrev 2011-03-31 20:04:16 följande:
    Det är nån shamporeklam jag stör mig på, en kille som ska säga vad han tänker på och han säger allting med en extremt tråkig och entonig röst: nedsläpp, avslappning osv.
    Trodde först att reklamen var dubbad, så tråkig är han!

Gillar inte heller oreo-reklamen, alldeles för gullig. Säkert tysk!
    Det är ngn hockeyspelare, jag höll på o krevera häromveckan när jag kliver in på min lokala mataffär, en stor roll-up med han på i naturlig storlek, jag höll nästan på o välta den så sne blev jag :P

oreo reklamen är pervers ju, Vrid, slicka njut, lr vad säger dem, usch!!

//Gravidhäxan 
  • ALY538
    MoSv74 skrev 2010-10-20 20:59:19 följande:

Hahaha!! Vilken rolig tråd!!

Jag fullkomligt HATAR dendär reklamen om dom nya "ringarna" från OLW eller Estrella.Har int eens lagt märke till vilken av dom som gör reklamen...Obestämd
    I den ena filmen sitter en kille och tjej på klipper tror jag.Tjejen tar en sådär ring och säger: "Det smakar som....som.." Och så visar dom bilder på explosioner mm mm....som om hon skulle få en orgasm eller?!?!??

Den andre är det ungdomar som sitter i en soffa och äter ringarna.
    En tänker på korgossar(WHAT?!?!perverst eller???) En tänker på en ko(??) som blir påsatt!!
    Vad f**N?!?!?!!
    Hur ska man förklara det för sina barn som kanske kollar???
    Tycker dom är Hemska!!!!!

På klipper? Helt sjuka reklamer alltså!
Svar på tråden Usel reklamfilm!