• madelajine

Unga ensamstående mammor i GBG?

Hejsan, heter Madde och är 21. Är ensamstående mamma till dotter Charlie som nu är 2 månader sedan 3-4 veckor innan hon föddes.
    Hade varit skojigt att träffa andra i samma sits eller yngre med barn/gravida för att lära känna er, gärna runtom Göteborgs området. Bor själv i kinna men har lätt att ta mig intill Borås och Göteborg 24/7 ;)

Kolla gärna in min blogg; HeartShapedBaby.blogg.se/ :)

SOLIGA KRAMAR!

• Svar på tråden Unga ensamstående mammor i GBG?
  • Zara
    madelajine skrev 2010-04-15 14:29:48 följande:
    Hejsan, heter Madde och är 21. Är ensamstående mamma till dotter Charlie som nu är 2 månader sedan 3-4 veckor innan hon föddes.
    Hade varit skojigt att träffa andra i samma sits eller yngre med barn/gravida för att lära känna er, gärna runtom Göteborgs området. Bor själv i kinna men har lätt att ta mig intill Borås och Göteborg 24/7 ;)

Kolla gärna in min blogg; HeartShapedBaby.blogg.se/ :)

SOLIGA KRAMAR!
    hej , zara heter jag är nitton  och är gravid med mitt första barn i november :) är dock inte ensamstående .. bor med min sambo i gbg , hade tyckt det var kul att lära känna andra mammor/gravida :)
    har släkt i kinna , inte där speciellt mycket men ändå :)
  • Melwinsmamma

Hej :)
    Jag heter Josefin är nitton år ensamstående och väntar min son melwin som är beräknad den 1:a september.
    Jag bor i ulricehamn så det är inte så långt att ta mig till borås om de skulle vara så. :)
    Tycker också de skulle vara kul att träffa lite mammor i ungefär samma ålder :)

Svar på tråden Unga ensamstående mammor i GBG?