Granne som blottar sig?!
Hej vet inte om det här är rätt ställe att posta på men prövar iaf!
Behöver råd vad det gäller en incident med min granne. Nu när vårsolen kikar fram så är det ju självklart att man tillbringar mer och mer tid på sin balkong, uteplats tomt eller vad det nu kan vara. Men i detta fallet gäller det just en balkong. Grannen bor en trappa upp från markplan så jag vet inte om han själv tror att han inte syns, eller om han är väl medveten om det. Nu till saken igår när vi kommer från parkeringen och ska in i porten så står grannen, (en gammal man i 70-80års åldern) spritt språngande naken på sin balkong med händerna i sidan och riktigt skjuter fram hela paketet, helt ogenerat! Jag vet inte om gör detta med flit för att blotta sig eller att stackarn tror att han inte syns.
Obehagligt om han nu med vilje luftar snasen, det bor ju faktiskt barn här också! Vad ska man göra? skicka en anonym lapp, -Att ursäkta men din penis syns när du solar på balkongen! Inte vågar jag iaf plinga på och säga det i ansiktet på honom. Genant för oss båda om han inte vet att han flashat hela kulpåsen. Vad skulle ni ha gjort?