hur har ni gjort som har separerat??
har en son som blir 3 år i maj,jag och hans pappa separerade för ca 1 1/2 år sedan. jag har träffat en ny kille men vi bor inte ihop och tar det väldigt lugnt fram,vi känner att vi vill göra det för min sons skull och även för våran skull. Pappan till min son har också träffat en ny och ska gifta sig i sommar. då de oxå ska flytta ihop. Hans tjej ät vädligt troende inom smyrna kyrkan,och får inte bo ihop med någon före bröloppet. Mitt ex har vart så långt ifrån troende som man bara kan vara,men hon har nu fått med honom i smyrna kyrkan också. jag har absolut inget emot olika religioner eller så. men det som inte känns bra e att det e hon som fått in honom på detta,för när jag frågar vad hans tro innebär så skickar de ett mail och berättar och han erkänner att inte han har skrivit det utan tjejen..
Hon verkar rätt omogen,aldrig bott själv,arbetat osv och sagt att hon inte tycer om barn utan spyr när hon ser snor!!
jag har sagt att jag tycker vi ska träffas alla 4 för att prata om våran son och uppfostran mm..
Hur har ni andra gjort som separerat??