• GTA

Hur känns det i magen?

Jag är på min 5:e ruvardag efter en äggdonation. "Känner" hela tiden i magen. Det går inte att förklara känslan, det gör inte ont men det värker lite huggande på nåt konstigt sätt till o från. Det är alltså inte mensvärkskänsla för det mol mer än det här gör. 

Ni som äntligen har lyckats att bli gravida, är det nån som känner igen detta? 
    Kan det vara positivt att det "känns" eller är jag på väg mot ett minus igen?

• Svar på tråden Hur känns det i magen?
  • Rasmusnalle

Ett tips..börja ät e-vitamin..de ska tydligen hjälpa till att få ägget att fästa och stanna kvar. slemhinnan bli tjockare av det
    Jag hade molvärk konstant, ibland kändes det som mensvärk och ibland mer molnande värk som du skriver.
    Det är jättesvårt att skilja de två värksorterna åt. Försök att vila och slappna av. Jag vet att man slits mellan hopp och förtvivlan hela tiden.
    Om du vill kan du läsa i min blogg hur jag kände nästan dag för dag..har gjort 3 ivf behandlingar men lillgrodan i magen sparkar varje dag nu.
    I högerspalten finns våran ivf resa..bloggen hittar du längst ner i det här inlägget
    Håller tummarna för dig oh ett stort lycka till
    Kam Nallen

Svar på tråden Hur känns det i magen?