• MiaIa 90

Någon som kanske vill ha en ny vänn!

Hej jag söker nya vänner för att jag har inga och jag känner mig så ensam:(.

Vill bara känna att jag har någon att prata med och kanske träffas fram över.

Om det är någon som känner som jag skriv gärna till mig.

Hoppas att det inte gör något att jag inte har några barn en.

Mvh Mia

• Svar på tråden Någon som kanske vill ha en ny vänn!
  • HelenaH

Men stackars dig som är så ensam!
    Hur kommer detta sig?
    Var bor du nånstans?

Kram!

• MiaIa 90

TAck det värmer jo det är jobbigt att inte ha några vänner specielt nu när ajg går ut skolan och ska ut i arbetslivet:(.

Har alldrig ahft många vänner emn dom ajg ahr haft ahr bar avänt mig ryggen:(.

Jag bor i mariestad i västra götaland.

Kram

• HelenaH

Usch fan va jobbigt!
    Jag har alltid haft jättemycket "kompisar" (snarare bekanta) men bara ett fåtal ÄKTA vänner, och dom har jag verkligen valt med omsorg eftersom jag inte vill bli besviken... Varför har dom vänt dig ryggen då? Du förtjänar bättre!

Mariestad= gott öl;o)

Kramis!

• myrtorp

Hejhej... Jag bor inte såååå långt ifrån Mariestad. (8mil) Jag bor i en liten by som heter Viby, mot Örebro. Vet du vart de ligger?

Jag har precit fått en liten dotter, hon är 6 veckor idag.
    När jag blev gravid sa det bara poff, och alla vänner var borta! Skittrist! Har ganska nyss flyttat hit och känner inte så många.
     Ibland känns det väldigt ensamt med bara lille tösen att umgås med.

Hoppas allt är bra!:)

• MiaIa 90

Oki vad härligt att få en liten tös:).

Jo det är inte långt det ju vilken tur hihi.

Vet inte riktigt var det ligger.

Är du ensamstående?

Men hur kan kompisar göra så dom ska ju finnas kvar då ju.

Nja jag mår inte så bra nu det kunde ha varit bättre!:(

kram

• myrtorp

Det ligger mellan Laxå och Hallsberg om det säger dig något.

Jag bor med min kille, men han jobbar ju på dagarna och när han kommer hem går han ut å jobbar hemma. så det blir ju inte så mycket sällskap förens till kvällen.

Och med tanke på "kompisarna" så blev det väl mycket de att jag kunde inte vara ute å festa som innan. Tråkigt när det bara är det som håller ihop vänskapen.

Varför mår du inte bra då?

kram

Svar på tråden Någon som kanske vill ha en ny vänn!