• mikipiki

Viktminskningstabletter..

Det känns som jag har prövat allt för att gå ner i vikt.. Jag är verkligen nära att ge upp helt nu och bara acceptera faktat att jag kommer vara fet resten av mitt liv.

Så har någon här prövat Allevo Fiber+ ? Fungerar det mot hungern?

Dom är rätt billiga och därför överväger jag dom..

• Svar på tråden Viktminskningstabletter..
  • Stargirl

De flesta går ner i vikt bara man har en plan och håller sig till den. Mycket motion och rätt kost för resten av livet. Har du testat det?

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • mikipiki
    Stargirl skrev 2010-04-19 18:30:46 följande:
    De flesta går ner i vikt bara man har en plan och håller sig till den. Mycket motion och rätt kost för resten av livet. Har du testat det?
    Jag har som sagt testat ALLT, förutom piller då. Hålla sig till den resten av livet? Ne, klart jag inte provat det :P Men ingenting har fungerat hittills, kilona sitter som sten.
  • Mooomin

De flesta som säger att de har provat ALLT, har sällan provat gamla hederliga träning/motion och rätt kost. Och de som då säger att de har tränat osv, har nog inte tränat riktigt hårt. Det är det vanligaste jag får höra efter att någon av mina vänner/bekanta tränar med tex mig eller min tränare.. "Jag trodde jag tränat hårt/tagit i förut, men det var ingenting mot detta.." osv. Det är lätt att hamna i "bekvämlighetsträning" och att tro att det ska ske något direkt och därför bara hålla i det i ett par veckor för att sedan säga att man provat och det inte hjälpt.
    Jag skulle om jag var du, läsa på om den "kuren" du tänkt köra, vad den gör med kroppen osv, och sedan försöka tänka om.

• Astridastrid70
    Jag har hittat aminosyran 5 HTP och den fungerar skitbra för mig - jag sover bättre och äter mindre! Tjihu!!! Kombinerat med träning såklart ;) Jag köper dem här: mecindo.se/5-htp-se
Svar på tråden Viktminskningstabletter..