Kan man ringa någon ansvarig på facebook
Behöver komma kontakt med fb pga att jag måste anmäla vissa saker som en person utsätter mig och min dotter för. Jag kan anmäla på sidan, men jag behöver rå prata så jag kan rörklara
Behöver komma kontakt med fb pga att jag måste anmäla vissa saker som en person utsätter mig och min dotter för. Jag kan anmäla på sidan, men jag behöver rå prata så jag kan rörklara
Tvivlar på det, är nog bättre att skicka mail.
Men det bästa är nog att blocka personen bara.
Men det är en offentlig grupp om mig och min dotter som skapats där personen lägger ut osanningar samt berättar saker som jag inte vill att hela världen ska veta. Kan någon hjälpa mig med mail address...är dålig på Fb
gruppen ska det stå
pratade med polisen och det ska finnas någon mail eller speciell anmälning på inloggningssidan på hjälpcenter, men jag hittar det inte :(
Ja det var inte direkt enkelt att hitta information på facebook.
Vad heter gruppen där ni trakasseras?
Det ska tydligen finnas något sätt att anmäla utifrån gruppen i sig.
Jag kan bara hitta vart man anmäler sexualförbrytare.
Konto - hjälpcenter - säkerhet - brottsbekämpning.
Längst ner på gruppen till vänster på sidan kan man klicka anmäl grupp (när man är inloggad på FB) och sedan kan man ange orsak t ex "riktar sig till mig eller en vän". Där det står "plats för msisbruk" vet jag inte riktigt vad som menas. Kanske du kan förstå det eller någon annan lista ut det. Publiceras foton av dig eller din dotter kan du nog anmäla dem också var för sig.
Lycka till att få bort gruppen!
Går du in på gruppen finns det en knapp där det står anmäl grupp...
gruppen heter baby B....om ni vill stötta mig och anmäla så hjälper jag er att hitta den. 2 vänner har anmält den...känns skönt att få stöd i det för jag vill inte bli uthängd...finns mycket som inte är sant samt saker som är sant men som jag inte vill att hela världen ska veta om mig. Sen stackars min dotter, det är nästan värst..
:(
vet inte om jag får länka till den här.
Hur har det gått? PM:a och säg vad den heter om du vill att jag ska hjälpa till och anmäla
allt jag hittade var ...
Försökte anmäla exet också men det gick inte :( har anmält gruppen via sidan...
STORT TACK TILL ER
Samma här får ej bort en sida om mig heller som en person startat